• Dag 14

Dag 14 de terugreis

Vandaag is dan onze laatste dag van de vakantie in Florida aangebroken en hebben we afgesproken om 7uur te vertrekken naar het vliegveld Miami AirPort. Tom en ik hebben voor de laatste keer de koffers in de auto ingeladen, wat we tijdens onze vakantie wel 8 keer hebben gedaan, en ...

• Dag 13

Dag 13 Miami (vervolg)

Vanmorgen ontbeten bij de Subway en daarna hadden we een activiteit dat wij met z'n allen op een Segway door de stad van Miami hebben gereden.

Om 10:00uur moesten we ons melden bij de Segway verhuurbedrijf en hebben we eerst met ons zessen persoonlijk les gehad van een instructeur ...

• Dag 12

Dag 12 de stad Miami

Op ons resort hebben we in ons huisje 's morgens ontbeten en daarna de auto ingepakt en op weg naar onze laatste bestemming Miami.

Onderweg hadden we een tussenstop op de Everglades en zijn we met z'n allen op een airboat over de Everglades gevaren op zoek naar krokodillen. Volgens ...

• Dag 11

Dag 11 seven Mile bridge

Vanmorgen lekker uitgeslapen, wat je dan uitslapen kunt noemen tot 8:00uur, want op dat moment begonnen we allemaal zo langzamerhand wakker te worden.

Na het ontbijt, gezellig in ons huisje, hebben we voorgesteld om een van de wereldwonderen te gaan bekijken op de weg naar 'Key West', namelijk één ...

• Dag 10

Dag 10 het zuidelijkste puntje van Florida

Vandaag hadden we een lange reis voor de boeg van ca. 500 km en moesten van het westen van Florida helemaal naar het uiterste zuidelijkste puntje van Florida rijden. Ergens op de helft van de rit hebben we een afslag anders genomen en kwamen we er later achter dat wij ...

• Dag 9

Dag 9 rustdag bij ons appartement

Vanmorgen rustig aan gedaan en nadat iedereen wakker was hebben we eerst in ons appartement ontbeten.

Na het ontbijt even uitbuiken en daarna zwemkleding aantrekken om in zee te gaan zwemmen. De zee ligt voor ons appartement dus broodjes en drinken voor de lunch konden we zo even ophalen, lekker ...

• Dag 8

Dag 8 de witte stranden van Florida

Vanmorgen lekker voor het eerst ontbeten in ons appartement en dat is ons goed bevallen in plaats van weer iets te moeten zoeken om te ontbijten buiten de deur.

Na het ontbijt zijn Kel en Marieke nog even lekker voor ons appartement gaan zwemmen in het zwembad. Wij zijn nog ...

• Dag 7

Dag 7 reis naar het zuiden van Florida

De reis gaat zuidwaarts en moeten we circa 400 km rijden om op de plaats van bestemming te komen. Wij vertrekken dan ook zo vroeg mogelijk in de ochtend om op tijd aan te komen.

Uiteindelijk zijn we na ons ontbijt om 9uur vertrokken vanuit Chrystal River naar Captiva Island ...

• Dag 6

Dag 6 zwemmen met zeekoeien

Dit is de eerste dag dat we 's morgens rustig aan hebben gedaan en ietwat langer hebben geslapen dan de voorgaande ochtenden. Wij zitten hier in een heerlijk 'plantage' hotel en zijn we eerst maar even buiten de deur gaan ontbijten in het plaatsje 'Chrystal River'.

Dit is volgens de ...

• Dag 5

Dag 5 naar de andere kant van Florida

Vanmorgen weer vroeg opgestaan en hebben we in ons hotel uitgecheckt en heel decadent onze auto voor laten rijden, echt super is dat hoor.

Samen hebben wij besloten om onderweg te ontbijten en je raadt het misschien nooit, maar na enkele km zijn we terecht gekomen bij de SubWay, wat ...

• Dag 4

Dag 4 naar St Augustine (oudste stadje van de VS)

We hadden afgesproken om vroeg te vertrekken en hadden een iets langere reis voor de boeg naar een noordelijke plaatsje in Florida genaamd St Augustine. Dit is volgens de boeken het oudste plaatsje in Amerika.

De reis in de auto was zeker geen straf en hebben we genoeg etenswaren ingeslagen ...

• Dag 3

Dag 3 Kennedy Space center

Iedereen was weer vroeg wakker en nadat we de koffers hadden ingepakt zijn we gelijk vertrokken naar een ontbijt adresje. Hotels in de VS denken toch anders over ontbijten en is een Amerikaan meer gewend om buiten de deur te ontbijten, dus hebben wij dat ook gedaan en zijn we ...

• Dag 2

Dag 2 shoppen bij MACY's

's Morgens waren we alleen allemaal erg vroeg wakker en dat heeft te maken met het tijdverschil van 6 uur daar raakt je biologisch klok redelijk van in de war.

Eenmaal aangekleed en opgefrist zijn we met elkaar overeengekomen om naar de grootste winkelwarenhuis van de VS te rijden, MACY's ...

• Dag 1

Dag 1 de heenreis

In de morgen om half 9 hebben we met elkaar afgesproken (Kelly, Marieke, Tom, Debbie, Marijke en André) om bij ons thuis te verzamelen en dan begint onze vakantie naar Florida.

De beveiliging op Schiphol was nogal aangescherpt en daardoor waren we net op tijd bij de gate om te ...