• Dag 11

Dag 20 zo 9 aug

Vandaag proberen onze laatste wensen af te vinken. Nog een keer langs Lake Louise en Moraine Lake omdat het de vorige keer het regende. Om 9 uur op pad en we waren om 10.15 bij Moraine Lake, maar het was iets drukker dan de vorige …

• Dag 10

Dag 19 za 8 aug

Vanmorgen iets minder vroeg vertrokken dan gepland, we zaten nog in de vorige tijdzone zullen we maar zeggen. Maar om 10 uur richting Kicking Horse om daar met de stoeltjeslift richting een grizzlybear te gaan. En ja gelukkig hebben we hem gezien, hij leeft alleen …

• Dag 9

Reisdag 17 en 18

Dag 17 do 6 aug

Vanmorgen jammer genoeg geen zon maar het was in ieder geval droog, op naar Revelstoke.
    Onderweg eerst nog even gestopt bij Ghost town een nagebouwd oud plaatsje met vooral veel oude treinen maar daar hadden we het al gauw gezien. Nog wel even gebruncht daar. …

• Dag 8

Reisdag 15 en 16

Dag 15 en 16

Wij wilden eigenlijk vanmorgen de boot pakken van 09.00 uur maar helaas was deze net voor onze neus vol en moesten we dus 1 uur wachten. Na 1,5 uur weer terug op het vaste land.
    Toen door het centrum van Vancouver heen naar onze camping. Had …

• Dag 7

Reisdag 13 en 14

Dag 13 en 14

Vanmorgen op pad naar Victoria, onderweg een stukje de toeristische route genomen en gestopt bij het plaatsje Chemainus waar er heel veel muurschilderingen op de huizen zijn gemaakt om toeristen te trekken en dat heeft geholpen.

Verblijven nu 2 nachten op de camping Fort Victoria in …

• Dag 6

Reisdag 11 en 12

Dag 11 en 12

Ondertussen zijn we al over de helft en hebben we er al 2100 km opzitten.

Vandaag weer een lange rit terug over de berg richting Campbell River. Onderweg gestopt om lekker spek met eieren als ontbijt te maken.
    In Campbell River langs het Visitor Centrum gereden …

• Dag 5

Reisdag 9 en 10

Dag 9 en 10

En ja vandaag weer vroeg (08.15 uur) op pad richting de ferrie. Besloten over te varen naar Nainomi.
    Waren daar om 09.20 en de boot ging om 10.40 dus dat was even wachten, hebben in de tussentijd maar even ontbeten. Overtocht duurde 1.40 uur en aangezien …

• Dag 4

Reisdag 7 en 8

Dag 7

Vanmorgen heerlijk ontbeten in het zonnetje dat was ook wel eens lekker. Daarna Wells Gray Park ingereden en bij drie mooie watervallen gestopt. Toen dezelfde weg weer terug en verder westelijk gereden. Al snel veranderde de omgeving en kregen we ook vlakkere stukken met weilanden en landbouwgrond.
    Bij …

• Dag 3

Reisdag 5 en 6

Dag 5

Vandaag eigenlijk wel de hele dag wat regen gehad. Zijn om negen uur richting de douches gereden want daar zaten we echt héél ver vandaan :) daarna doorgereden naar Maligne Lake.
    Onderweg zagen we al dat een heel groot stuk bos afgebrand was en het bleek dat op …

Dag 3 en 4

Weer vroeg wakker geworden in Cochrane dus al om 7.15 uur vertrokken richting Canmore.
    Langs de VVV gereden en een leuke, korte trail gevraagd in de buurt. Dat was een wandeling van 3,5 km bij Grassi Lakes, heen de “easy way” genomen en terug de more …

Dag 3 en 4

• Dag 1

Reisdag 1 en 2

Na een goede vlucht gehad te hebben (blijft een rot eind vliegen) de eerste nacht doorgebracht in het Sandman Hotel vlakbij het vliegtuig. We hadden geluk met het shuttle busje want er stonden al aardig wat mensen bij het vliegveld maar door ons strategisch op te stellen konden we de …