• Dag 21

Dinsdag 26 september
    Vandaag onze laatste rit van hotel naar hotel, van Best Western Sonora naar Best Western Sonoma twee uitersten.
    De laatste twee foto's zijn van Sonora, daar was helemaal niks alleen een heel slecht restaurant.
    We zijn direct onderweg gegaan naar Sanoma onderweg is het uitzicht zeer afwisselend ...

• Dag 20

Maandag 25 september
    Foto 1 - 2 en 3 zijn van het hotel van de afgelopen nacht in Mammoth Lakes en omgeving.
    Vandaag rijden we van Mammoth Lakes naar Sonora, onderweg willen we twee mooie plekjes bezoeken het eerste is Mono Lake waar zich in het water zoutzuilen vormen, begint onder ...

• Dag 19

Vandaag eerst nog een paar foto's van het hotel van gisteren.
    Van vandaag allemaal foto's van onderweg van Stofepipe Wells naar Mammoth Lakes, leuke plaatsjes en natuurlijk komen we de Old timers weer tegen. We zijn alleen van de route afgeweken om de oudste dennenbomen van de wereld te bekijken ...

• Dag 18

Zaterdag 18 September
    Ontbijtje in het hotel in Las Vegas waar de gokkasten alweer rammelen.
    We verlaten deze drukke stad en vertrekken naar Stovepipe Wells eerst lange saaie desert wegen foto 14-16-17 later wordt het weer heuvelachtiger en een mooi stukje waar we de Joshua trees weer zien foto 15 ...

• Dag 17

Vrijdag 22 september
    Na weer een heerlijk en overdadig ontbijt bij Oscar vertrekken we naar Vegas.
    De omgeving verandert alweer snel in dor en droog en we rijden mile na mile door veelal hetzelfde landschap.
    Onderweg kunnen we nog wel een paar plaatjes schieten van de Joshua trees die we ...

• Dag 16

Donderdag 21 September
    Omdat we in Vegas geen goede internet op de kamer hebben loop ik wat achter maar hier de laatste verslagen????
    Vandaag een rustdag in het prachtige Zion, heerlijk ontbijten bij Oscar en een beetje rondkijken in het stadje.
    Zwemmen en lezen en genieten van het prachtige uitzicht ...

• Dag 15

Woensdagmiddag 20 september na weer een lange dag en twee park indrukken rijker aangekomen bij Driftwoodlodge in Zion.
    We gaan logeren in juist vandaag beschikbaar gekomen nieuwe kamers, de mensen van de receptie zijn allervriendelijkst en zeer behulpzaam als blijkt dat wij een vergissing hebben gemaakt in onze hotelroute. Welke ...

• Dag 14

Woensdag 20 september
    Vandaag vertrokken uit Bryce we gaan twee natianale parken bezoeken allereerst het Bryce Canyon nat.park mooie rode kleuren en weer andere vormen dan in de vorige parken, foto 4-5-6-
    Hier vandaan vervolgen we de reis richting Zion nat. Park het landschap is weer afwisselend van dennenbossen ...

• Dag 13

Reisdag 13 foto's

De laatste dagen komen we telkens Cabrio Oldtimers tegen uit Belgie, deze mensen zijn een rondtoer aan het maken met een hele groep.

Dinsdag 19 september
    Vandaag reizen we van Moab naar Bryce Canyon, eerst door Arches Nat. park met weer hele mooie rode natuur met zandsteenbogen en zandsteen sculpturen.
    Het vervolg van de reis gaat door wisselend landschap van het rode zandsteen gaan we verder door een stuk natuur waar we ons ...

• Dag 12

Reisdag 1w

Maandag 18 september, vandaag hebben we een rustdag en genieten van een dagje zwembad, boekje lezen en een beetje rondkijken in Moab.
    Morgen gaan we weer een stukje naar beneden op de kaart naar Bryce Canyon. Fotom2 en 3 zijn van het hotel in Moab het zwembad en het restaurant ...

• Dag 11

Zaterdag 16 september zijn we aangekomen in Monument Valley waar we in de lodges van Goulding in het Navajo reservaat overnachten.
    Onderweg van Page naar Monument Valley zien we tijdens een stop voor een broodje mensen dingen oprapen, het blijken Pinons te zijn, bij ons pijnboompitten zie foto 1 Het ...

• Dag 10

Reisdag 10 deel twee

Ook nu eerst weer foto's van dag 10 die door de slechte verbinding niet mee gingen.
    Foto van het hotel waar we overnachten in Page, daar vandaan moesten we 500meter lopen om bij de truck te komen die ons nasr de Antilope Valley bracht.

• Dag 10

Vandaag zijn Aad en Ed en Anneke op excursie geweest naar de Antilope Canyon.
    We hebben door gangen gelopen in de rode bergen die uitgesleten zijn door erosie, wind en water.
    We hadden een hele goede gids, een echte indiaanse dame die ons alle mooie foto plekjes aanwees en ook ...

• Dag 9

Vandaag vrijdag 15 september is een kadootje om 8.00 uur gaan we in de helikopter vliegen boven de Grand Canyon.
    Het wordt een overweldigende ervaring, we vliegen eerst een stuk over dennenbossen maar dan lijkt het net of je over de rand gaat en zien we de Canyon onder ...

• Dag 8

foto 2 is van het hotel van woensdag op donderdag in Phoenix maar nu bij daglicht.
    We vertrekken vandaag vanuit Phoenix naar Gran Canyon
    Eerst maar even tanken foto 1 en 3 want het wordt weer een lange rit vandaag.
    We zijn besloten om niet direct naar Grand Canyon te ...

• Dag 7

Zoals beloofd eerst een paar foto's van het mooie hotel in palm springs foto 4 en 5 nacht van dinsdag op woensdag.
    Woensdagochtend dag 7 vertrekken we vanuit Palmsprings in oostelijke richting het duurt best nog een tijd voor we de stad uit zijn langzaam verandert het landschap weer in ...

• Dag 6

Nog even een paar plaatjes van gisteren Hotel Maya in Los Angeles, foto 4 de entree foto 1 heerlijk buiten op het terras gegeten mooi uitzicht.
    Vanochtend wakker worden en dan de zon zien opkomen foto 6 en 9 ontbijten weer op het terras. Het beloofd een warme dag te ...

• Dag 5

11 september dag 5
    Vanuit Monterey vertrekken we langs de kust naar een leuk plaatsje wasr ook veel surfers zijn en wasr je kunt wandelen over de wandelboulevard, ben de naam van het plaatsje even kwijt foto 1 nog even een surfer, de filmpjes volgen thuis. Foto 2 uitzicht vanaf ...

• Dag 4

Zondag 10 september
    Vanmorgen eerst nog even in Monterey rondgekeken Old fisherman's Warf foto 5 en 2
    Vertrokken langs de kustweg richting Big Sur, volgens de boeken behoort Big Sur tot het mooiste wat California te bieden heeft, helaas bleek er weer erg veel zeedamp te zijn langs de kustweg ...

• Dag 3

Vandaag de auto opgehaald en uit San Francisco vertrokken naar Monterey.
    Eerst de stad en haar buitenwijken uit en via een mooie weg langs de kust naar Monterey.
    Het duurt wel langer dan we dachten voor we de auto hadden maar goed uiteindelijk is het goed gekomen en hebben we ...