• Dag 25

Chicago - Amsterdam

Hebben een goed vlucht gehad naar Chicago. Mooi helder weer en dus mooi de USA vanuit de lucht gezien. Op Chicago 2 uur overstaptijd. We gaan het vliegtuig in. Alleen in Las Vegas een
    Security Check gehad. Hier op O'Hare geen Douane of immigratie controle gehad/gezien. Komen 3/4 ...

• Dag 23

Lakemaed - Las Vegas

We staan vroeg op en legen de tanks op de campground dumpstation. Om 8.30 rijden we de laatste 26 mijl naar Roadbear in Las Vegas. Na inspectie en afrekenen is het wachten op de transfer. Om 12.00u checken we in bij het hotel. Mooie hotel op 10 min ...

• Dag 22

Lakemaed

Vandaag een rustdag. Dus niet rijden. We lopen naar de Marina. De Amerikanen kijken vreemd want zij rijden tot aan het water en ze zien ons in de warmte langs de over lopen. Bij de Marina kijken we naar de enorme ramp waar de boten te water worden gelaten. De ...

• Dag 21

Kingman - Lakemead

We rijden vroeg weg uit Kingman. We zien links en rechts van de weg cactussen staan. Bart wil de Hooverdam bezoeken. Het is bij de dam erg druk maar vinden gelukkig een parkeerplaats. Wat opvalt is dat het water in Lakemaed erg laag staat. De inlaat torens staan niet ver ...

• Dag 20

Grand Canyon - Kingman

Het heeft gesneeuwd. Wat een geluk dat we gisteren de trail hebben gelopen. We doen rustig aan en gaan naar de Village om de kleren te wassen. De voorzieningen in de NP zijn uitstekend. Smiddags rijden we uit de de Grand Canyon naar interstate 40. Leuk we zien LA nog ...

• Dag 19

Grand Canyon

We staan vroeg op en na het ontbijt zetten we de Camper bij het visitor center. We nemen de bus naar het begin van de South Kaibab Trail. Het is mooi weer maar er staat af en toe veel wind. We lopen ca. 3/4 uur en zijn dan 340 ...

• Dag 18

Cameron - Grand Canyon

We zijn vroeg op omdat we hopen als we vroeg aankomen dat er nog een plek vrij is op de Camground. Als we het Park inrijden zegt de Ranger dat alles vol is. De Campground bij de west ingang is nog gesloten. Hier kijken voor het eerst in de Canyon ...

• Dag 17

Page - Cameron

In en om Page de Horseshoe-band, Lake Powell en Antylope-Canyon bezocht. Zeer indrukwekkend. Smiddags rijden we richting de Grand Canyon en slapen bij de Treading -post in Cameron. We zitten dus vlakbij de Grand-Canyon.
    Foto komen later geen snelle wifi

• Dag 16

Bryce Canyon - Page

We worden wakker en het begint een beetje te sneeuwen. We gaan naar de General store voor de was en omdat Bart lang wil douchen. Ik loop nog een keer langs een stukje van de rim. Was het mooi weer geweest waren we nog een dag gebleven. We rijden het ...

• Dag 15

Capitol Reef - Bryce Canyon

We rijden over highw 12 naar Bryce. Onderweg komen we door 3 stateparks. Hoog in de bergen en dus ligt er sneeuw. Dit is de mooiste route tot nu toe en kan deze ieder aanbevelen. Om
    13.00u staan we op de Campground in. Bryce. Geen hookup dus de camper ...

• Dag 14

Arches NP - Capitol Reef

We zijn vroeg in Moab. We tanken en doen boodschappen voor de volgende dagen omdat we ermee rekening houden dat we moeten vrijkamperen omdat alles vol is. Moab is een leuk stadje je kan alles huren voor raften, quads, mountainbike etc voor in deze mooie natuur. Wij gaan verder naar ...

• Dag 13

Monument Valley- Moab Arches NP

Staan op Goulding Campground tussen de rosé rotsen. Gaan het Tribelpark in. Nu staat er een hotel. Dat was er in 1987 niet. We maken een private Jeeptour van 2,5 uur. De gids stopt op diverse plakken en legt alles uit. Van de Mesa's, hoe hij hier woont, de ...

• Dag 12

Canyon de Chelly - Monument Valley

We staan op en het heeft gesneeuwd. Het is mistig. We rijden naar Outlook Spiderrock en heel jammer we kunnen niet veel zien. Balen, dus niets te zien en wachten hier dat het opklaart. Om 13.00u na een spelletje 'hotel' besluiten we om naar het "White house" te gaan ...

• Dag 11

Amerillo-Albuquerque-Canyon de Chelly

Omdat we ver voorbij Amerillo zijn gekomen zijn we vroeg bij Albuquerque en besluiten door te rijden naar Canyon de Chelly.
    We rijden Texas uit en komen in New Mexico. Texas was nog groen vergeleken bij New Mexico. Je ziet uitgestrekte prairies. Met af en toe rotsformaties. Hier rijden treinen ...

• Dag 10

Dallas - Amerillo

Via US highway 278 rijden we naar Amarillo. Het landschap wordt ruiger. Veel Jaknikkers pompen olie uit de grond. Vlak voor Amerillo komen we op de route 66. We stoppen bij de Big Texan. Als we gegeten hebben rijden we nog een stukje door richting Albuquerque.

• Dag 9

Houston - Dallas

We hebben uitgeslapen en ontbeten. Hierdoor vertrekken we om 10.15u. Het is mooi weer en de airco moet aan. Het landschap tussen Houston en Dalles is groen. Veel koeien op de akkers zie je. Om 15.00u parkeren we de Camper op een kleine parkeerplaats tegenover het monument van ...

• Dag 8

New Orleans - Houston

Om 08.00u rijden we uit het Statepark. Via interstate 10w naar Houston. Het is mistig en fris. De snelweg gaat veel al over het moeras heen. Richting Texas wordt het warmer. We maken een stop om te tanken. De zon schijnt en het is inmiddels ca. 25 graden. Het ...

• Dag 7

Bezoek aan New Orleans

Het is mooi weer. Het wordt vandaag 25 graden. Dit wat anders dan het begin toen het vroor in Chicago en Indianapolis. Lekker buiten voor de camper ontbeten. We rijden naar de Ferry tegen over het centrum van de stad. Kort ritje van 14 minuten. Met de pont steken we ...

• Dag 6

Memphis - New Orleans

Vandaag een lange rit. Moeten 390 mijlen rijden. Via een snelweg gebouwd over het moeras/ water rijden we het laatste stuk naar New Orleans. We komen in een statepark waar we op een camping overnachten

• Dag 5

Charleston - Memphis

De overnachting op de truckstop is goed bevallen. Om 8.30u rijden we naar Memphis. Om 13.00u komen we aan op Graceland- RV. Mooi rustig Rv-park naast de ingang van Graceland. We kunnen er naar toe lopen. Om 14.00u kopen tickets voor de experiance-Tour. Zien eerst een film ...

• Dag 4

Indianapolis - Charleston .

Om 10.00u komen we bij de truckservice. Ze zijn al bezig. Om 13.30u kunnen we eindelijk verder reizen. Zijn wel 1.5 dag kwijt. Via interstate 70w en 55s rijden we van Indiana, Illinois en Missouri naar Memphis. We komen tot Charleston in Missouri , 150 mijl voor Memphis ...

• Dag 3

Pechdag

Vroeg van het Rv-park vertrokken maar hebben pech met tanken. We worden opgehaald en versleept naar truckservice station. Zie foto.

• Dag 2

Van Chicago naar Indianapolis

We zijn vroeg op want de bus komt ons om 8.00am halen. Het sneeuwt. De bus komt 1 uur later. Om 9.00 rijden we naar Middlebury en komen omdat het in Illinois een uur later is om 12 uur aan. We krijgen uitleg van de Camper voordat je ...

• Dag 1

Vertrek naar Chicago

Vandaag vliegen we naar Chicago.
    We rijden op tijd naar Schiphol en komen om 7.45u aan. Vliegtuig vertrekt om 10.20u dus we denken nog wat te winkelen en koffie te drinken. Als we de koffers uit de auto halen merk ik dat ik mijn jas thuis heb laten ...