• Dag 15

Santa Monica

Zitten inmiddels in Santa Monica, we blijven hier tot vrijdag, 2 nachten. Ik loop met het verslag een paar dagen achter.
    In Monterey, 2 dagen geleden, hebben we de "17 Miles Drive' gereden langs alle mooie golfbanen, o.a. Pebble Beach. Was erg leuk om dit gezien te hebben. Ook ...

• Dag 13

San Francisco

Vandaag open bustoer gemaakt. Netwerk was goed en zonnig, maar vanwege zondag heel druk op de weg. Stonden wel 2 uur vast voor die Golden Gate brug, pfff. Met veel zijwind over die st.... Brug en toen overgestapt op andere bus die nr Sauselito, plaatsje na de brug, ging. Daar ...

• Dag 12

Na ontbijt zijn we met tram naar Pier 43,5 gegaan voor een Bay Cruise van een uur naar Golden Gate en rond Alcatraz. Golden Gate lag helaas gedeeltelijk in de wolken, rond Alcatraz scheen gewoon de zon. Daarna zijn we naar "Little Italië " gegaan voor lekkere cappuccino met ...

• Dag 11

San Francisco

Zijn vanochtend vertrokken uit Yosemite vertrokken. Kwamen om 13.00 uur in ons hotel aan in San Fr. Hotel ligt een beetje in pauperbuurt, ontzettend veel zwervers hier, dat is even wennen na al die rustige schone natuurparken! Raken zelf bijna bedwelmd van al die wiet lucht.
    Zijn eerst maar ...

• Dag 10

Mammouth Lakes

We zitten in Juniper( leuk voor Sander) Resort. Mooi groot wintersport hotel.
    Kunnen hier niet ontbijten, dus vanochtend op zoek naar breakfast tent. Niet zo makkelijk, alles zowat gesloten. Leuk tentje gevonden en nog één keer samen met L/R ontbeten. Zij zijn toen doorgereden en wij hebben ons hier ...

• Dag 10

Las Vegas, Death Valley, Mammouth Lake

Ik ben er nog!
    Las Vegas hebben we gezien, was heel gezellig, zijn door bijna alle hotels gelopen, airco, buiten was het te warm. Hebben bij Bellagio ontbeten, nog even met een taxi naar de Outlets, niks gekocht, Roel 2 Polo's. Ik kan niet meer zo goed tegen die hitte ...

• Dag 7

Las Vegas

Gister moeilijk WiFi, dus geen verslag. Zijn vanochtend uit Springdale vertrokken, gezellig plaatsje in Zion Nat. Park. Het Zion Park is een echt park voor hikers en bikers. Dus alleen maar echte wandelfreaks. Wij zijn eerst maar even ergens op een terrasje neergestreken voor een lichte lunch. Waren allebei beetje ...

• Dag 6

Moab naar Bryce

Vanochtend vroeg uit Moab vertrokken. Eerst even ontbijtje in ons favoriete Pancake house, daarna koffie v Starbucks en toen dóór!
    We moesten vandaag zo'n 500km rijden. Mooie lange route door bergachtig gebied. Kwamenhier om 14.00 aan. Eerst even ingecheckt en toen door. Zitten naast Bryce Canyon Nat. Park, en ...

• Dag 5

Reisdag Moab

Vandaag hele dag park Island in the Sky bezocht. Vroeg uit de veren, 7 uur, breakfast en dan GO ! Ken je niet Thierry!
    De landschappen blijven verrassen en zijn adembenemend mooi. Het weer is prima, vandaag ook veel trails bewandeld, zijn heel sportief bezig hè? Zó blij met mijn wandelschoenen ...

• Dag 4

Moab

Gisteravond op een hol naar sunset Death Pointe geweest, dat was een aanrader, dus GO! De moeite waard, misschien morgenavond nog e keer.
    Vandaag naar Arches( Moab), geweest. Al die roodkleurige rotsformaties zijn geweldig en zo bijzonder. Paar keer gewandeld naar grote Arches. Foto's volgen vandaag of morgen. Vanmiddag nog ...

• Dag 1

Vandaag een werkelijk fantastische dag gehad in de Canyons. Zo ontzettend indrukwekkend en ongelooflijk mooi. Dat zouden jullie echt ooit een keer moeten zien. Je blijft foto's maken, het ene is nog mooier als het andere. We begonnen met een beetje regen en best wel koud onze dag.
    Hebben de ...

• Dag 1

Nou, we zijn begonnen aan onze rondtrip hoor!
    Dag 1 van vertrek moeten we maar snel vergeten! Wat een "helse reis"!
    25 uur in touw geweest! Vlucht amst - Houston ging nog wel, maar die aankomst op AirPort Houston! 2 uur 'in line' wachten voor paspoortcontrole, daarna 4 wachten/hangen voor ...