• Dag 29

We begonnen onze laatste reisdag met een heerlijk zelf gemaakt ontbijt op ons terras. We hebben vandaag een makkie, 150 km dat is niet veel daarom kalm aangedaan. De Highway 1 langs de kust was wederom mooi, we zijn diverse dorpen doorgereden. We stonden versteld van de rijkdom aan huizen ...

• Dag 28

We zijn de 17 Miles Drive gaan verkennen, een aanrader van Jan Doets.
    Daar hebben we vele stops gemaakt, het is een park met prachtige villa's, en met heel veel golfcourses. Het was indrukwekkend en zeer zeker de moeite waard. Het was inmiddels 11.30uur toen moesten we nog beginnen ...

• Dag 27

We hebben eerst Laurene geskyped want ze is vandaag jarig.
    Het was een leuke ervaring om de Lombard Street zigzaggend te rijden. Daarna hebben we San Francisco verlaten. Via de Highway 1 hebben we de kustweg gereden naar Monterey 195 km. Het was een mooie tocht met veel stops. We ...

• Dag 26

We hebben de Hop on Hop off gedaan, viel achteraf wel tegen. We hadden dat al van diverse mensen gehoord, maar aangezien we dit in oktober er al hadden geboekt, moesten we het wel doen, het is niet anders we hebben toch wel het een en ander gezien. Toen zijn ...

• Dag 25

Vandaag was het zover, de fietsen opgehaald en dan opweg naar De Golden Gate Bridge. Een leuke ervaring, er stond behoorlijk veel wind maar met truien aan goed te doen. We zijn doorgefietst naar Sausalito vandaar met de boot langs Alchatraz weer terug gevaren naar Pier 1. Na enig zoeken ...

• Dag 24

Iedere reisdag maken we onze koelbox zorgvuldig in orde, dus ook vandaag. Alles er in inclusief ijsblokjes. Zoals altijd de koelbox boven op m'n verrijdbare koffer, gaan we het hotel uit. We waren vanmorgen bijna bij de uitgang toen een employé van het hotel ons goedemorgen wenste en zei "How ...

• Dag 23

Vandaag vertrokken naar de wijnstreek Napa, het is een dag welke begint met regen en het is koud 58 F dat zijn we niet gewend. Alles ziet geel van de droogte, wat zullen ze hier blij zijn met regen. We rijden door een gebied met veel fruit bomen en druivenstruiken ...

• Dag 22

Yosemite National Park was het laatste park dat we bezochten, het is een prachtig park met vele fazetten van de natuur. We werden regelmatig gewaarschuwd voor beren, we hebben ze niet gezien alleen een chipmunk zie foto. Vandaag voor het eerst een selfie gemaakt met de iPad dat dat lukte ...

• Dag 21

We zijn in Mammoth Lake aangekomen, het is een wintersport plaats
    De sneeuwstokken zijn al geplaatst want binnenkort verwachten ze al sneeuw. De temperatuur is hier 20 graden lager als in Death Valley.
    Vanmorgen eerst het National Monument Park bezocht, het viel wat tegen, veel dode bomen en er werd ...

• Dag 20

Ik heb de hele avond ruzie met internet, sorry voor de dubbele foto's.

P.s. Miranda, laat Willem het wachtwoord van het Gmail account van de iPad naar ons sturen via weurdfeut toesturen. We kunnen geen mails ontvangen en versturen.
    Groet je vader

• Dag 20

We vertrokken van af ons hotel, de Tom Tom gaf gelijk aan na 165 km rechtsaf. Dan denk je zal dat wel goed zijn, ja hoor we hadden een mooie weg Highway 190 W. praktisch geen verkeer dwars door de woestijn met geweldig mooie vergezichten. We gingen toen rechtsaf en ...

• Dag 19

We vertrekking richting Death Valley, uit het bruisende Las Vegas rijden we de desert weer in met zijn mooie bergen op de achtergrond . Het is een lange weg en de temperatuur loopt op tot 109 F dat wel 43 graden Celcius is. Dus veel water bij ons. Onderweg bij een ...

• Dag 18

Het is alweer de laatste dag in Las Vegas, we hebben lekker gezwommen en uitgerust. In de namiddag zijn we naar de LINQ gelopen. We zijn met de High Roller naar boven gegaan en hadden een prachtig uitzicht over de stad. Op deze manier hebben we afscheid genomen van Las ...

• Dag 17

Vandaag lekker luieren en uitrusten bij het zwembad. Vanavond hebben we opnieuw De Strip bezocht. 5 uur gelopen veeeeeel gezien en kwamen moe terug in ons hotel. Dan nog even het reisverslag maken en daarna gauw in bed. Het is inmiddels al bijna 24.00 uur.

Groetjes tot morgen

• Dag 16

Op weg naar Las Vegas, het is een mooie dag. De temperatuur liep tijdens de reis op tot 40 graden Celcius.
    Jan Doets had een prachtige route uitgestippeld via het Valley of State Park, wat zeer de moeite waard was. We hebben heerlijk gepicknickt op een overdekte plek, ik denk ...

• Dag 15

We zijn met de shuttle bus door het Zion Park gereden, het is ook wel eens fijn om je toelaten rijden. Bij verschillende stops gewandeld, het is echt een park voor wandelaars en hikers. Voor het eerst heb ik ook een berg beklommen de Hiddden Canyon Trail was een hele ...

• Dag 14

Vandaag op weg naar Springdale, we gaan morgen het Zion National Park bezoeken. Het was een mooie tocht, waarvan we foto's toevoegen.
    Om 14.00 uur hebben we ons ingecheckt en hebben heerlijk uitgerust in het zwembad en wirlpool.
    Morgen kunnen we de auto bij het hotel laten staan, want ...

• Dag 13

Wat ons gisteren niet is gelukt, vandaag wel we zitten in een ander restaurant met een snelle WiFi.
    Vandaag hebben we het Park Bryce Canyon bezocht, het was adembenemend. Iedere dag zien we wat nieuws, maar vandaag was wel heel bijzonder. Morgen gaan we 130 km. rijden naar Driftwood, daar ...

• Dag 12

Vanuit Moab op weg naar Bryce Canyon, 440 km. een hele rit maar o zo mooi. We reden door het Capitool Reef National Park Highway 24 geweldig wat een belevenis en daarna Highway 12. Ook een weg met veeeeeel bochten 150 km. lang. We hebben vandaag veel stops gemaakt voor ...

• Dag 11

Vandaag hebben we het Arches Natinal Park bezocht, het is een heel groot park we hebben totaal daar 80 km. rond gereden. En ook vandaag vielen we weer van de ene in de andere verbazing , zo prachtig is het.
    De foto's zijn allemaal van hetPark, we laten jullie mee genieten ...

• Dag 10

We zijn nu in de Staat Utah, we zetten onze horloge een uur vooruit.
    Een goede reis gehad, de wegen zijn niet druk.
    Onderweg weer mooie foto's gemaakt, want er is van alles te zien op deze reisdag. Hierbij enkele foto's.
    We gaan nu lekker uitrusten, want morgen willen we ...

• Dag 9

Vandaag was een dag met een gouden randje, we hebben een excursie gemaakt naar Antilope Canyon Tour. Om 11.30 uur werden we op een open auto naar de Canyon gereden, gordels goed vast, want de laatste kilometers waren behoorlijk hobbelig. Wat we toen aantroffen was overweldigend, de foto's die ...

• Dag 8

Na een lekker ontbijt hebben we geskypt met Simone, Albert en Laurene, leuk om elkaar te spreken helaas konden zij ons wel zien, maar wij hun niet.
    Daarna zijn we vertrokken naar Page, een mooie route van 225 km. Het weer is goed en wij hebben er zin in. Ook ...

• Dag 7

Vanmorgen al vroeg uit de veren, om 08.10 uur stegen we op met de helicopter. We vlogen een half uur over de Grand Canyon, dat was een geweldige ervaring, we hebben nog nooit zoveel foto's gemaakt in een korte periode. We zullen er enkele bijvoegen. Ook zijn we naar ...

• Dag 6

Voor we vertrokken uit Sedona, hebben we informatie ingewonnen waar een Toyota dealer is. We hebben al sinds begin van de reis ruzie met het contactslot van de auto. We werden geadviseerd om in Flagstaff naar de dealer tegaan, daar heeft een monteur ernaar gekeken ( ja ja alleen gekeken) en ...

• Dag 5

We zijn al bijtijds op pad gegaan, we zijn benieuwd wat we vandaag te zien krijgen. Apache Historic Trail is een oude indianen route door de bergen. Totale lengte 64 km., waarvan 24 verhard en 40 onverhard over gravel. De route was geweldig, prachtige vergezichten e.d. We hebben een ...

• Dag 1

Toen we vanochtend opstonden en de gordijnen open deden, keken we uit op de bergen waar de zonsopgang haar werk had gedaan. Zie foto's.
    Vandaag hadden we een lange rit voor de boeg tw. 450 km.
    Eerst hebben we een grote mall opgezocht, daar hebben we een koelbox gekocht, en ...

• Dag 1

Vandaag naar Palm Spring, het was erg druk op de wegen vanuit L.A.
    Maar we zijn er goed doorheen gekomen, onze vriend Tom Tom heeft alle opdrachten perfect uitgevoerd. Het is vandaag erg warm 42 graden de airco werkt gelukkig prima.
    Op weg naar Palm Spring hebben we wat ...

• Dag 1

Na een goede nacht in een heerlijk bed, en vanmorgen een lekker ontbijt gehad , hebben we daarna met de bus van StarLine tours een hele dag Grand City Tour of LA. gedaan. We vertrokken vanmorgen om half 12 en waren om half 8 vanavond weer thuis. Een geweldige dag. Leuke ...

Na een vlucht met belevenissen zijn we in Los Angeles aan gekomen. Chris werd 2 keer extra gecontroleerd. Bij de boardingpas werd hij er weer uit gehaald maar gelukkig konden ze niets vreemd ontdekken en mocht hij mee. We hebben de auto opgehaald dat vergt ook veel tijd en toen ...

• Dag 1

Het is bijna zover, de koffers zijn gepakt.
    De reis gaat morgen beginnen.
    We gaan vanavond bijtijds naar bed, want morgen hebben we een lange dag. Om 13.20uur gaan we de lucht in, na 11.30 uur komen we in L.A. aan. Zodra we in L.A. melden ...