• Dag 24

Terugkomst

Om het verslag compleet te maken hierbij de laatste update van onze reis. Met de shuttlebus zijn we van de camperverhuur naar het vliegveld gebracht. Het vliegveld is niet zo heel erg groot dus de balies voor het inchecken van de bagage was zo gevonden. Hier was het nog even ...

• Dag 23

Camper inleveren

Vanmorgen vroeg opgestaan. Na het ontbijt alle overbodige zaken weggegooid en richting verhuurcentrum. Klein beetje file onderweg. Eerst nog even voltanken en dan camper inleveren. De camper wordt nu gecontroleerd, en wij zitten te wachten op wat ze er van vinden. De camper is oké, Straks met een shuttle bus ...

• Dag 22

Laatste camping

De rit naar de laatste camping. Daar koffers inpakken en camper schoonmaken. Onderweg gezocht naar een stopplaats om te eten maar dat staat langs de snelweg redelijk slecht aangegeven. Daarom een afslag genomen waarvan we dachten dat er iets zou zijn. Bleek het een outlet te zijn. Daar kunnen we ...

• Dag 21

Rainbow Pool

Gisteravond al besloten dat we, ondanks dat deze vandaag weer opent na de bosbranden, vandaag niet naar Yosemite Valley gaan. Voor de kinderen is hier niet veel te beleven en wandelen hoeven we niet voor te stellen. Vandaag wat boodschappen doen en zwemmen bij de Rainbow Pool. Een waterval hier ...

• Dag 20

Yosemite

We verlaten de bergen van Mammoth lakes en rijden richting Yosemite National Park. De laatste weken zijn hier veel grote bosbranden geweest waardoor de Yosemite vallei afgesloten is geweest. De doorgaande weg door het park welke wij moeten hebben is open. Een deel van het park is vandaag weer open ...

• Dag 19

Mammoth Lakes

Vandaag de langste rit van onze vakantie, ruim 300mile. We moeten zorgen dat we om Death Valley heen gaan want daar mogen we dit jaargetijde ivm de warmte niet komen met onze camper. Las Vegas uitkomen gaat verrassend makkelijk, het is niet druk op de weg. De snelweg is van ...

• Dag 18

Shopping in Vegas

Vanmorgen met de camper naar de Outlet gereden, een heel kort ritje bleek achteraf. We wilden nog een aantal spullen aanschaffen nu we omgeven zijn door winkels. Waarschijnlijk komen we de laatste paar dagen niet veel winkels meer tegen. Een nieuwe rugzak voor Cor was al snel gevonden, nu kan ...

• Dag 17

Las Vegas

Vanmorgen eerst met het thuisfront gebeld en daarna gaan rijden naar Las Vegas. Het eerste stuk van de rit was een erg mooi stuk weg door het laatste stukje bergen. Daarna alleen nog maar saaie woestijngrond. Gelukkig duurde de rit niet al te lang, en we kregen een uur extra ...

• Dag 16

Narrows

Hadden wij gisteravond even de gedachte dat het wel af zou koelen. Dus airco uitgedaan voordat we naar bed zijn gegaan. Rond één uur dreven we ons bed al uit. Snel de airco maar weer aangedaan, dan maar door de herrie heen slapen. Dus een gebroken nacht maar wel op ...

• Dag 15

Zion National Park

Vandaag naar Zion National Park. Vanmorgen op tijd weggereden omdat we de tijdsgrens overgaan van Arizona naar Utah en daar is het een uur later. Het was niet zo’n hele lange rit maar wel prachtig om te rijden. De navigatie stuurde ons via de snelste weg maar dat was ...

• Dag 14

Lake Powell

Voor degene die ons gemist hebben, sorry slechte internet verbinding daarom geen updates mogelijk. Ik heb voor de liefhebber bij de afgelopen 2 dagen (grand canyon en Antilope canyon) nog wat foto's toegevoegd.
    We hadden niets anders op het programma staan als een paar wasje draaien en een duik in ...

• Dag 13

Antilope Canyon

Vanmorgen een ontbijtje tussen de herten. Deze lopen rustig aan tussen de caravan en campers door op zoek naar wat te eten en drinken. We zijn op tijd gaan rijden omdat we om 15:00uur in Page moeten zijn. We rijden van de South Rim van de Grand Canyon via ...

• Dag 12

Grand Canyon

Sorry geen internet verbinding in Grand Canyon
    Stond nog op de verlanglijst, ontbijten bij Ihop (International House Of Pancakes) Dus vandaag eerst daar langs gegaan. Niet een echte fastfood zoals gedacht maar netjes aan een tafeltje met een serveerster die de bestelling op komt nemen. Een 4 dubbele pannenkoek met ...

• Dag 11

Joshua Tree

De dag startte vandaag met dezelfde hitte en wind als gisteren. In de camper gegeten omdat het brood anders van de tafel afwaait of het zand erop. De eerste locatie waar we heen zijn gegaan is de Joshua Tree National Park. Eerst bij het visitors centre langs om te kijken ...

• Dag 10

Desert hot springs

Vanmorgen op tijd vertrokken vanuit San Diego op weg naar de Desert Hills Premium Outlets is Cabazon. Inderdaad een Outlet in het midden van de woestijn. Niet echt een woestijn met alleen zand maar wel heel erg heet en erg droog. Maar toch een enorme outlet er middenin. Net voordat ...

• Dag 9

Seaworld San Diego

Vandaag hebben we Seaworld bezocht. Gisteren online al kaartjes besteld, special summer sale en veel geld bespaard. Vanmorgen na het ontbijt met Uber naar Seaworld. Hoeven we niet zelf te zoeken en we zijn ongeveer hetzelfde geld kwijt als daar de camper parkeren. We stonden precies om openingstijd voor de ...

• Dag 8

Doning nothing

Vandaag niets op de planning. Even rustig aan. Lekker uitgeslapen en een Amerikaans ontbijtje gehaald. Sandwich, scrambled eggs, pancakes. Het was heerlijk weer dus dat zat mee. De kids zijn het zwembad ingedoken en wij hebben het reisverslag van gisteren geschreven en de was gedaan. Door het warme weer en ...

• Dag 7

Santa Monica Beach

Vandaag de dag begonnen aan Santa Monica Beach. De parkeergelegenheid was prima. Een grote parkeerplaats met voldoende ruimte. Je betaald wel 4x zo veel als voor een auto, maar je gebruikt ook 4 plekken. Geen probleem, plaats zat. Even lekker in de zee gedoken met lekker veel golfslag en heerlijk ...

• Dag 6

Universal Studio's Hollywood

Zoals de titel al zegt, vandaag naar Universal Studio's Hollywood geweest. De camper hebben we op de camping gelaten en zijn met Uber naar de Universal Studio's gegaan. Dat werkt super die Uber! Het was vandaag best warm en het was mega druk in het park. Na bekomen te zijn ...

• Dag 5

Op weg naar LA

Vandaag op weg naar Los Angeles. Toen we opstonden was het weer niet zo erg goed. Mistig en net even te koud. Dit kan dus blijkbaar ook in California. Maar bij het gereed maken van de camper voor vertrek kwam het zonnetje door wat het al veel aangenamer maakte. Zoals ...

• Dag 4

Monterey Beach Aquarium

Vandaag lekker op tijd op weg gegaan om eerst naar het Monterey Beach Aquarium te gaan voordat we doorrijden naar Pismo Beach. Omdat we vroeg bij het Aquarium waren was er nog voldoende parkeerplaats voorhanden. Vlakbij het aquarium stonden een aantal oldtimers te glimmen. Helemaal opgepoetst om te showen aan ...

• Dag 3

Roadbear

Vanmorgen weer allemaal op tijd wakker dus besloten om een ontbijtje te zoeken voordat we uitchecken. Het idee was om de foodcorner van het winkelcentrum in de buurt op te zoeken. Maar we waren zo vroeg dat het winkelcentrum nog niet open was. Dus op zoek naar een alternatief. Deze ...

• Dag 2

San Francisco by bike

Vandaag de eerste hele dag van de vakantie. Allemaal vroeg wakker door het tijdverschil, gelukkig geen echte jetlag. Dus vroeg op pad om een dagkaart voor het openbaar vervoer te kopen. Eerst even ontbijten bij de Starbucks naast het hotel. Met de Cablecar richting de fietsverhuur ergens bij Pier 39 ...

• Dag 1

Aankomst San Francisco

Eindelijk is het dan zover. Vanmorgen vroeg vertrokken naar Schiphol en na een vlucht van circa 10 uur geland in San Francisco. Helaas bijna 2 uur moeten wachten voordat we door de Douane heen waren.
    Daarna met een taxi naar het hotel en meteen maar de stad in gegaan om ...

• Dag 1

Voorbereiding

Het aftellen is begonnen. De koffers staan klaar om te pakken.
    We kunnen nog even genieten van het heerlijke weer in Nederland om alvast een vakantiegevoel te krijgen.