Dag 5

Van Oceano naar Malibu

Wederom om 7.00 uur opgestaan en weer in de zon, met uitzicht op zee, ontbijt genomen. Dit is echt vakantie.
Om 8.15 uur zijn we al weggereden richting Mailbu. Hoofdzakelijk op de Highway 1 gereden, dan schiet het aantal kilometers sneller op.
Onderweg hebben we een stop van 3 uur gemaakt in Santa Barbara. Een leuke stad aan de oceaan met een oude winkelstraat.
Een mooie boulevard.
We hebben eindelijk ook een nieuwe sim-kaart kunnen aanschaffen, zodat we ok naar Nederland kunnen bellen. Dit was met onze drie telefoontjes die we bij hadden nog niet gelukt. Eindelijk weer eens met ons moeder kunnen bellen.
Uiteindelijk zijn we in Malibu aangekomen.
Met onze camper hebben we een totaaloverzicht op de oceaan en volgens mij kun je geen betere plaats hebben.
Er is echter bij onze camping nauwelijks strand en een boulevard met winkels, kortom er is verder niets te doen (jammer).
Morgen hebben we met de camper een rustdag, zodat we twee nachten in Malibu verblijven.