• Dag 22

Dit is de laatste blog van onze vakantie ,we vertrekken dinsdag morgen vroeg uit ons hotel in vegas en zijn woensdag 23 september om 7.15 uur geland op schiphol . We hebben deze vakantie bijna 20.000 km gevlogen en ruim 5000 km gereden , hoeveel we gelopen hebben weet ik ...

• Dag 21

Onze laatste dag , we beginnen met een uitgebreid onbijt in ons hotel . Opa en niek blijven in het hotel om wat te zwemmen , ellis , edwin en anna gaan nog ff naar een outlet voor de laatste shopping , daarna hebben we de huurauto weg gebracht met 3220 miles ( 5152 km )op ...

• Dag 20

Vanmorgen weer vroeg uit de veren , we vertrekken uit mammoth lakes en gaan naar onze eindbestemming las vegas , onderweg gaan we door death valley de heetste plek op aarde , we verlaten california en komen weer in nevada , al met al een kleine 400 mile . Het is een lange rit waar ...

• Dag 19

Dag 19 van onze vakantie , ellis en niek zijn vanmorgen vroeg naar yosimite park vertrokken om in de wildernis te gaan hiken . Opa , anna en edwin beginnen rustig met een onbijtje in onze lodge . Daarna zijn we even mammoth lakes in gewandeld ( echt wel wennen aan de ijle lucht ) . Ellls ...

• Dag 18

Vanmorgen vroeg weer op en ontbijten bij subway / I hop , we verlaten san francisco en trekken weer de natuur in , naar mammoth lakes , dit is een reis van 300 mile ( 480 km ) . We gaan met deze trip dwars door het yosimite park wat echt enorm groot is ( 3000 vierkante km ...

• Dag 17

Vandaag is onze laatste dag in san francisco ,we vertrekken vroeg uit het hotel en worstelen ons door het drukke verkeer weer over de golden gate bridge de stad in , we hebben tickets voor de ferry naar alcatraz in nederland al geregeld en dat is maar goed ook want het ...

• Dag 16

Vandaag onze eerste dag in san francisco , we gaan over de golden gate bridge naar het centrum waar het startpunt van de kabeltram is . Met de kabeltram gaan we naar china town , dit is gewoon een chinees dorp midden in san francisco , heel veel winkeltjes met eten ( vreemd eten ) hier ...

• Dag 15

Vandaag vroeg op pad , we verlaten pismo beach en gaan naar san francisco , eerst over de freeway 101 , daarna over de pasific coastway , dit is een weg die langs de zee loopt met prachtige uitzichten ,een van de mooiste kustwegen ter wereld . Aangekomen in san francisco gaan we richting golden ...

• Dag 14

Oke dag 14 hebben we maar eens een echte rustdag van gemaakt .
    We zijn in pismo beach en hebben van morgen ff een wandeling over de pier gemaakt , als je geluk hebt zie je soms walvissen langs komen ( geen geluk ) .
    Even een mall bezocht en en voor de rest allemaal ...

• Dag 13

We vertrekken uit LA vandaag en op de planning staat sequiapark met zijn prachtige mammoet bomen . Helaas het is 13 september we hebben pech , vlak voor vertrek horen we dat er enorme branden zijn en het park is afgesloten , erg jammer .we besluiten langs de kust dan maar naar pismo ...

• Dag 12

Vandaag is het de laatste dag in LA dus maken we we er beach dag van , na het ontbijt gaan we naar santa monica pier / beach . Op de santa monica pier is het officiele einde van de voormalige road 66 . Het is een gezellige boel op de pier met een ...

• Dag 11

Vandaag is het 9/11 dus alle nieuwszenders hebben het over de aanslagen . We zijn vanmorgen op tijd vertrokken vanuit LA naar san diego , dit is een rit met file’s van ongeveer 2.00 uur ( over deze weg gaan ongeveer 600.000 mensen per dag ) deze plaats ligt zo ...

• Dag 10

We beginnen zoals gewoonlijk met een goed ontbijt en voor amerikaanse begrippen is dit zeer goed in ons hotel .We gaan vandaag LA verkennen , we starten met een grote outlet mall voor shopping ( ellis was met een verdwenen en die zagen we pas om 12.00 uur terug ) .Na het ...

• Dag 9

We beginnen de dag met een kop koffie en een lekker broodje bij subway tegen over het hotel .
    We hebben alle tijd want we zitten nog maar zo’n 2.00 uur van LA verwijderd , voor dat we vertrekken nemen we met zijn allen nog een frisse duik in de ...

• Dag 8

We zijn vanmorgen na het ontbijt vertrokken uit sedona richting het westen , we zeggen arizona vaarwel en komen in de staat california . Na een rit van ruim 7.00 uur komen we midden in de woestijn aan in ons hotel in desert HOT springs , wat ze met hot bedoelen merken ...

• Dag 7

We zitten nu echt in het wilde westen , in deze omgeving zijn veel westerns opgenomen , de omgeving hier is prachtig , rondom ons heen heb je prachtige rood gekleurde rotsformaties .
    Vandaag ff een rustig dagje gehad , na het ontbijt hebben we het crescent moon park bezocht bij de beroemde cathedral rock ...

• Dag 6

Vandaag de dag weer vroeg begonnen met een echt western ontbijt ( cowboy skillet ) , weet niet wat er allemaal in zat maar was best lekker , daarna weer de koffers in de auto en op weg naar Grand Canyon. Als we de grens met Arizona overgaan zijn we ook weer een uur ...

• Dag 5

Vandaag na een zeer uitgebreid pancake’s onbijt door een super vrolijke eigenaresse bereid , zijn we vertrokken naar bryce canyon, hier is maar een woord voor: BREATHTAKING!!!
    Je ziet vaak foto’s op internet en tv maar is je er staat is het echt ongelooflijk hoe mooi als dit is ...

• Dag 4

Vanmorgen vertrokken uit vegas over de I15 naar panguith in de staat utah, dit is een trip van ongeveer 5.00 uur met de nodige stops voor foto’s ,de klok gaat hier weer 1.00 uur vooruit.
    Onderweg kom je verschillende landschappen tegen , van woestijn tot bergen, de enorme ...

• Dag 3

We zijn vandaag vroeg begonnen met onze voorlopig laatste dag in vegas
    We hebben ontbeten in het luxor ( piramide uit het oude egypte) daarna lopend naar het las vegas sign (hoewel we met deze temperaturen ons wel een beetje vergist hadden in de afstand)we staan dus met zijn allen ...

• Dag 2

Here we go for day two
    Vanmorgen al vroeg op en maar eens gaan kijken op de strip
    Je kijkt je ogen uit hoe groot als de hotels zijn ( ons hotel 2500 kamers )
    Het is ferry hot maar we doen alles lekker relax
    Heerlijk ontbeten en daarna met zijn vijfen ...

• Dag 1

Ja hoor we hebben er lang op gewacht maar vandaag zijn we eindelijk vertrokken
    Vanmorgen rond vijf uur vertrokken richting schiphol en daar zonder problemen aan gekomen
    De start verliep niet helemal soepel , bij de balie van united airlines kwamen we er achter dat ellis op haar ESTA aanvraag de ...