• Dag 30

2 juli Londen - Amsterdam

Hoe anders kan het lopen.... De taxi brengt ons vlot naar het vliegveld en het inleveren van de koffers gebeurd al direct buiten bij het uitstappen. Dat gaat lekker snel. We drinken koffie bij Starbucks en ik bel nog met lieve vriendin Ria die in de nachtdienst zit. Ze bied ...

• Dag 28

30 juni Las Vegas-Amsterdam

We stappen uit bij het Palazzo en lopen tot voorbij de Flamingo drive om de mooiste en grootste hotels te zien. Er varen gondels door de Venetian, licht en fonteinshow bij de Bellagio, achtbaan door hotel New York New York. Heel veel mensen op straat natuurlijk en de taxi's rijden ...

• Dag 27

29 juni Las Vegas

Dat uurtje extra maakt wel dat we al vroeg wakker zijn maar lekker blijven liggen en ik val toch nog even in slaap. Het inpakken en opruimen na het ontbijt is zo gebeurd. We rijden natuurlijk over Las Vegas Boulevard om alle hotels alvast aan de zuid kant te bekijken ...

• Dag 26

28 juni Zion- Las Vegas

Het was weer lakentjes-temperatuur. De airco doen we toch op een gegeven moment uit tenslotte. De laatste MB's van de WiFi van de camper worden gebruikt om jullie reacties, mail, Whats appjes en krant binnen te halen wat we nog deels in bed lezen. Dan ontbijt aan de picknicktafel onder ...

• Dag 25

27 juni Zion

De eerste shuttlebus rijdt al om 6:00! We hoefden er niet bij in de rij te staan maar zijn wel al voor 7:00 wakker. Inderdaad de stekker uit de electriciteitspaal getrokken en weg na het ontbijt. De camper kon zo vroeg nog niet naar het plekje verderop en ...

• Dag 24

26 juni Bryce-Zion

Lekker rustig opgestaan, dus eerst de krant in bed en mail end. We hoeven niet ver te rijden en het opruimen en afkoppelen gaat zo snel dat het al klaar is als Jack terugkomt van de restrooms. Dus voor 10:00 rijden we weg. We rijden het laatste stuk van ...

• Dag 23

25 juni Bryce Canyon National Park

Vanmorgen weer op tijd uit de veren. De shuttlebus brengt ons naar Sunrise Point waar we de Queens/ Navajo Combinatie trail lopen. Die gaat naar beneden door het Amphitheater en weer omhoog door smalle kloof. Prachtig gewoon. Bossen onder in de canyon en ook groeit er in de rots nog ...

• Dag 22

24 juni Bryce Canyon National Park

Om 7:00 gaat de wekker en om 8:00 gaan we weer in fietsoutfit op pad. Wat een prachtig fietspad, het is bergop maar stijgt max 6% en heerlijk door het bos. Is nog een hele trap af en toe maar wel erg leuk om te doen. Er zijn ...

• Dag 21

23 juni Torrey- Bryce Canyon National Park

We hebben gisteren mazzel gehad met het weer zo vroeg op de ochtend. Om 7:45 worden we wakker met een regentje voor het stof. Eenmaal uit bed niks meer van te merken en de lucht is weer blauw met witte wolkjes. Vandaag weer een ander plekje opzoeken, het beloofd ...

• Dag 20

22 juni Capitol Reef

Om 6:45 wordt ik wakker en denk dat het goed is om af te koppelen en ons ontbijt in Capitol Reef park te gaan nuttigen. Dat was een goed idee. Op een panoramapunt stoppen, thee zetten en je ontbijtje nuttigen terwijl het zo stil is, is een feest. Het ...

• Dag 19

21 juni Springville- Torrey

Nog even over gisteravond: Na het eten liep ik nog even naar de state Liquor & Wine store aan de overkant van de camping, in Utah kan je alleen wat bier in de supermarkt kopen en de wijn raakt inmiddels op. Gelukkig is het dichtbij! Er kwamen nog 2 campeerbussen ...

• Dag 18

20 juni Grand Teton-Springville

Gisteravond nog samen film gekeken tot mijn lichtje uitging. Vanmorgen weer tijd om de camping te gaan verlaten en verder naar het zuiden te trekken. Het wordt weer een dagje rijden. De bergen en bossen blijven ons nog lang omringen maar daarnaast komen we nu ook meer plaatsjes tegen en ...

• Dag 17

19 juni Grand Teton

De zaterdagkrant nog lekker gelezen, incl artikel over Jan Doets. Klopt helemaal, is geweldig reisbureau. Hebben weer een Oscar voor de reiswereld gewonnen. Hebben ons goed op weg geholpen en de rest zelf gedaan. We hebben weer heerlijk geslapen en voor het ontbijt bel ik even met Vera en Marleen ...

• Dag 16

18 juni Yellowstone Grand Teton

Wat een prachtige plek om te eten zeg! We zitten bij het raam en genieten dubbel. Daarna nog een heerlijk ijsje eten. Eigenlijk geen je maar een grote die ik normaal niet zou nemen maar het is erg lekker. Het bleef lang warm en we kaarten en kletsen nog lang ...

• Dag 15

17 juni Yellowstone

Het was gisteren natuurlijk nog lang gezellig. We zijn uiteindelijk naar binnen gegaan omdat het koud werd. Binnen nog zelfs kaartspelletje gespeeld, ouderwets gezellig. Heleen en Jim hadden ook nog allemaal lekkere dingen meegenomen. Na een goede nacht werden we om 7:15 gewekt omdat de "berenproof" vuilcontainers werden geleegd ...

• Dag 14

16 juni Yellowstone

Vandaag niet zo'n druk programma dus we beginnen maar met ontbijt op bed. Boek erbij, heerlijk. Maar ja, de zon staat aan de hemel dus we gaan niet onze tijd verdoen. De Mud Volcano wordt bezocht met daarbij nog een andere grommende grot waar rook uitkomt, de drakenmond genoemd. Vervolgens ...

• Dag 13

15 juni Yellowstone NP

Gisteravond nog heerlijk buiten gezeten en de zon zien zakken achter de bergen. Om 21:00 liep ik nog een stukje hogerop en passeerden 8 elk's me. De elk is eigenlijk de juiste benaming voor wat ik hert noem. Ze kijken je aan van wat doe jij hier en gaan ...

• Dag 12

14 Juni Cody-Yellowstone

We merken dat we in het noorden van de USA zijn. De nacht is koud maar warm in bed. Om 6:00 ben ik weer wakker en na de mail en whats app ga ik douchen en merk dat het zonnetje direct al veel kracht heeft. Het is buiten al ...

• Dag 11

13 juni Rock Springs- Cody

Om 6:00 worden we wakker en hebben het zelfs koud. Niet zo gek als je bedenkt dat we onder een laken liggen en gisteren nog sneeuw zagen in Green River, hier vlakbij. Onder het dekbed nog een uur geslapen en dat is wel zo lekker. Rustig ontbijten, krantje erbij ...

• Dag 10

12 juni Moab- Rock Springs

De zon is nog achter de bergen maar toch zijn we om 6:00 al wakker. Geeft niks, we lagen er ook op tijd in. Gisteren ook niet heel inspannend bezig geweest, dat scheelt ook. Verder zijn we na ruim een week wel aan het tijdsverschil gewend, daar ligt het ...

• Dag 9

11 Juni Raften en Canyonlands

We worden wakker met bewolking en dat vind ik prima voor het programma van vandaag. 28 Graden is prima voor ons. We zijn blij dat we weer kunnen fietsen, het is namelijk niet ver van de camping waar we ons melden bij Tag-A-Long canyoning. We worden met een oude schoolbus ...

• Dag 8

Arches National Park

Je zou bijna vergeten dat we in de volgende staat zijn gearriveerd. Met het passeren van de grens naar Utah moest ook ons horloge een uurtje vooruit. Dáárom had ik nog niet zo'n haast om mijn bed in te komen. Vanmorgen werden we ook "pas" om 7:15 wakker. We ...

• Dag 7

9 juni Page-Moab

Wat is het toch een heerlijk bed! Toch is de zon om 6:00 al op en wordt ik ook wakker. Inmiddels een prima ritme om met de zon mee op en onder te gaan! Om 7:15 rijden we dus weg om een aardige afstand te gaan rijden, zo ...

• Dag 6

8 juni Antilope Canyon

Het bleef nog lang warm, de lucht weer vol met sterren. Alle raampjes met horren open en we pakken er een lakentje bij, is meer dan voldoende en ivm de wind door de camper zelfs prettig. Inmiddels is ook Jack's achterband lek en we komen er achter dat ze gewoon ...

• Dag 5

7 juni Grand Canyon- Page

We staan weer vroeg op voor Ella's doen maar dat bevalt heel goed. Zo heerlijk rustig buiten ontbijten en een mannetjes eland loopt je zo, heel trots, voorbij met z'n grote gewei! Dat wil je toch niet missen! We pakken de stoeltjes weer in en rijden de weg naar Desert ...

• Dag 4

6 juni Grand Canyon

Goedemorgen! Om 5:00 word ik wakker na een heerlijke koele nacht, we gebruikten zelfs deels ons dekbed. De wekker staat eigenlijk om 6:00 maar het wordt al licht en we willen de zon zien opkomen in de canyon. Rustig ontbijten en dan stappen we met fietsbroek, helm en ...

• Dag 3

5 juni Kingman-Grand Cayon

Wat een prima bed zeg! Daar kunnen we wel goed de vakantie mee door. Een laken is genoeg om onder te liggen. Na een frisse douche tijd voor ons eigen ontbijtje. De lekkere boerenkaas van mam smaakt heerlijk op een broodje! We doen lekker rustig aan en vertrekken om 10 ...

• Dag 2

4juni Las Vegas-Kingman

Een goede nacht in een heerlijk bed! Natuurlijk wordt je af en toe wakker maar dat heb ik in de nachtdienst ook. Om 8:00 uiteindelijk wel mooi geweest en na een douche weer lekker fris. Voor het ontbijt beginnen we mer yoghurt met vers fruit en granola maar de ...

• Dag 1

3 juni 2016

Las Vegas, 3 juni
    Vanmorgen was het dan eindelijk zover! Vanaf november aan het voorbereiden en veel tijd in gestoken. Als de reis net zo leuk wordt als de voorbereiding dan komt het helemaal goed. Marleen bracht ons naar Schiphol. Een uurtje vliegen naar Londen Heathrow was zo gepiept maar ...