Dag 19

21 juni Springville- Torrey

Nog even over gisteravond: Na het eten liep ik nog even naar de state Liquor & Wine store aan de overkant van de camping, in Utah kan je alleen wat bier in de supermarkt kopen en de wijn raakt inmiddels op. Gelukkig is het dichtbij! Er kwamen nog 2 campeerbussen aanrijden met Harley's achterop én een truck er aan vast. Je gelooft je ogen niet zo groot als dat is. Ze gebruiken samen 3 plekken want de auto's moeten losgekoppeld worden vanwege de lengte. Ik probeerde een foto van de slagschepen te maken maar ze zijn te groot! Ik sprak nog met die mensen. Ze rijden naar Cody om daar met een hele motorclub toertjes te maken.
21 juni Springville-Torrey 164 miles/ 264 km
Als je wat brommen op deze camping hoort dan blijkt dat de trein te zijn die heel langzaam achter de camping langsrijdt. Het is dat ik het door de bomen zag want je wordt er niet wakker van gelukkig. Weer een zonnige dag en dat zal volgens de voorspellingen blijven. Het is nu zelfs 45 gr in Las Vegas, echt iets om naar uit te kijken;). Gelukkig zijn we nu beter aan het warme weer gewend dan toen we uit Nederland kwamen en we blijven daar ook weer niet zo heel lang. We maken weer een prachtige rit naar Torrey. Dat is een plaatsje vlak voor Capitol Reef National park. Hier had ik telefonisch al een nachtje geboekt maar we besluiten meteen om hier zeker 2 nachten te blijven. Vandaag niet meer het park in maar lekker aan de picknicktafel onder de boom lezen, internet en de bijbehorende telefoontjes doen. Altijd weer verrassend dat dat allemaal zo mooi gaat wanneer we bereik hebben. We staan al aan de rand van de rode bergen, foto bij gevoegd. Ik ben zelfs het zwembad ingegaan; formaat nierbekken. Was wel lekker fris met douche toe. Onze buurman verderop kwam ons uitnodigen voor een glaasje wijn. Dat hadden we al op maar er kon best nog een glaasje gedronken worden. Ze komen uit San Diego en hebben zo'n grote campeerbus waar ze al 5 jaar mee rondreizen door Amerika, beiden gepensioneerd en huis verkocht. Het was erg leuk, ze waren zelfs in Nederland geweest en we delen ook wat reiservaring. Natuurlijk ook leuk om eens binnen in een joekel te kijken. Ze hebben zelfs wasmachine en droger erin! Na een uur moesten we weer weg omdat we een tafel hadden gereserveerd bij de grill op de camping. Een prima ribeye en forel. Applecrumble toe. Buikjes rond voor de rest van de avond.