• Dag 15

Vanmorgen weer vroeg wakker, er is weinig geslapen want de wind stond recht op het raam wat nogal lawaai maakte.

Om half 10 stond de auto al klaar voor het hotel en konden we inladen.
    De weg naar het vliegveld was snel gevonden, nog snel de auto vol getankt en ...

• Dag 14

Na een lekkere nacht slapen gingen Harm en ik vanmorgen vroeg een stuk wandelen / vissen langs het strand, althans dat was de bedoeling. Er stond echter zo'n harde wind vanuit zee dat Harm zijn plugjes bijna niet het water inkreeg. Dus maar lekker genoten van de oceaan, wind en de ...

• Dag 13

Gelukkig scheen vanmorgen de zon weer, maar nog steeds een flinke wind daardoor zijn er nog steeds geen bootjes op het water.
    Nadat we alles hadden ingepakt gingen we opweg naar onze laatste stop Miami Beach.

Ook nu weer zie je onderweg het landschap veranderen, van Houten huisjes naar enorme ...

• Dag 12

Vanmorgen was de regen gelukkig verdwenen maar was de wind nog wel stevig. Harm was er als eerste uit om te gaan vissen, ik ging wat later ook kijken.
    Helaas zag ik geen dolfijnen en manatee meer. Rond half 9 kregen we het toch wel koud dus besloten we wat ...

• Dag 11

Vanmorgen opgestaan met regen, gelukkig is het een reisdag , na het ontbijt alles weer ingepakt of althans de koffers dicht alles in de auto en opeet!

Na een tijdje rijden ging gelukkig de zon weer schijnen, wel mooi om te zien is hoe het landschap veranderd. Van palmbomen naar wat ...

• Dag 10

Vanmorgen was Harm als eerste op, hij ging namelijk met een boot mee om te vissen, de rest stond wat later op. Rond 10 uur namen we trolley richting Time Square om te gaan shoppen. Al snel hadden de meiden diverse shirts, truien en broekje ingeslagen.
    Weer terug op de ...

• Dag 9

Vanmorgen vroeg is Harm er als eerste uit hij gaat vissen aan het strand. Gisteravond heeft hij zijn vislicentie geregeld dus nu mag het!
    Even later sluit ik ook aan, niet om te vissen maar om te genieten van de opkomende zon en het strand. En natuurlijk foto's maken van ...

• Dag 8

Vanmorgen vroeg werden we wakker en bleek het te regenen, een prima dag om te rijden dus! Na het ontbijt alles weer ingepakt en in de auto gezet, wel fijn zo'n grote auto!
    Met de offline routeplanner was de route snel bepaald!

Eenmaal onderweg ging al snel de zon schijnen ...

• Dag 7

Vandaag naar Universal studio's, we waren al vroeg wakker dus ging Harm even vissen op de vijver van het resort, de rest wordt langzaam wakker en maakt zich klaar voor weer een vermoeiende dag. Harm vangt op de vijver een mooie black bass met zijn eigen gemaakte kunstaas!
    Rond 10 ...

• Dag 6

Oké ik had n hele update geschreven , foto's erbij die een voor een moeten worden toegevoegd..........Wil ik opslaan geeft de pagina een foutmelding grrrrr

Zometeen dus alleen de foto's denk dat de beelden genoeg zeggen!

• Dag 5

De chauffeur die ons naar het vliegveld zou brengen was mooi optijd. We hadden weer de zelfde chauffeur dus de muziek was goed, gelukkig was het nu niet zo druk onderweg zodat we lekker konden doorrijden. Op het vliegveld moesten we eerst inchecken dit gaat met n soort selfservice apparaat ...

Lekker uitgeslapen en ontbeten met de gebruikelijke muffins en donuts en niet te vergeten de yogurtjes. Nu alles weer inpakken want om kwart voor 12 worden we weer opgehaald om dat vliegveld te gaan. Om 3 uur vliegen we dan naar Orlando waar het wat warmer is!

• Dag 4

Weer terug bij het hotel eerst wat lunch ingeslagen bij de Deli. Harm at n heerlijke Texas Burger en de meiden hadden fruit en scones. Nadat we wat waren uitgerust gingen Harm, Xer en Monique richting Grand Central Terminal. Kim bleef op de kamer werken aan haar scriptie.

In plaats ...

• Dag 4

Vanmorgen na het gebruikelijke ontbijt op pad richting central park, dit ligt op ongeveer n half uur lopen vanaf het hotel. Daar hebben we lekker gewandeld, vanwege de winter was het park erg kaal maar als je goed keek zag je dat verschillende planten en bomen al aan het uitlopen ...

• Dag 3

Na een heerlijke nacht slapen toch weer vroeg wakker, om half 7 zat ik al beneden in de lobby en even later kwam Xer ook. Toen rond 8 uur Harm ook naar beneden kwam gingen Harm en Xer ontbijt regelen. Weer lekkere donuts van Dunkin maar ook wat broodjes met ...

• Dag 2

Vanmiddag lekker gerelexed op de kamer want de regen bleef maar aanhouden, rond 4 uur ging plots de zon schijnen en kregen we n prachtig uitzicht vanuit onze kamer. Toen maar meteen naar het penthouse gelopen voor een nog mooier uitzicht! We snappen nu wel waarom het hotel Skyline heet ...

Dag 2

Gisteravond als een blok in slaap gevallen. Toen we weer zo'n beetje wakker werden was het wel 7 uur Nederlandse tijd maar in New York was het toch echt 3 uur!!
    Gelukkig nog kunnen slapen tot half 7.
    Xer sprong als eerste in de douche zodat ze tijd ...

• Dag 1

Dag 1 reisdagboek

Om 7 uur opgestaan om rond 8 uur in de mist richting Schiphol te gaan.
    Gelukkig snel een parkeerplaats gevonden, waarna we naar de check-in konden.
    Gelukkig waren we al online ingecheckt en konden we meteen door naar de bagage afgifte. Vandaar door naar de douane. Voor ...