Dag 13

Gelukkig scheen vanmorgen de zon weer, maar nog steeds een flinke wind daardoor zijn er nog steeds geen bootjes op het water.
Nadat we alles hadden ingepakt gingen we opweg naar onze laatste stop Miami Beach.

Ook nu weer zie je onderweg het landschap veranderen, van Houten huisjes naar enorme huizen, ook de wegen worden breder en voller. Nu ook wegen die hoog over elkaar kruizen zoals je wel eens in films ziet. Als we Miami Beach bijna naderen zien we ook enorme cruise schepen en op de skyline hoge gebouwen.

Het is enorm druk op Miami Beach en we zien ook veel bekende dure winkels. We vinden al snel ons hotel , gebouwd in art deco stijl, helaas moeten we nog wachten op een kamer. De auto wordt door iemand van het hotel geparkeerd.

We besluiten wat langs het strand en de winkels te wandelen, Xer koopt n paar Vans ( merk schoenen) die ze al heel lang wil, en we lunchen in een Amerikaans/Cubaans restaurant. De sangria was heerlijk , de rest ook hoor!

Weer terug bij het hotel hebben we nog even bij het zwembad gezeten, omdat het zwembad op de binnenplaats ligt heb je daar geen last van de zon.

Om 3 uur is de kamer klaar en ondanks dat volgens de beschrijving de kamer klein zou zijn valt het enorm mee, vanuit het raam zien we zelfs n stukje oceaan!

Voor nu even relaxen en dan straks iets te eten zoeken!