Dag 5

De chauffeur die ons naar het vliegveld zou brengen was mooi optijd. We hadden weer de zelfde chauffeur dus de muziek was goed, gelukkig was het nu niet zo druk onderweg zodat we lekker konden doorrijden. Op het vliegveld moesten we eerst inchecken dit gaat met n soort selfservice apparaat die vervolgens de instapkaarten uitprint. Daarna meteen door naar de bagage afgifte om daarna door de security te gaan. Inmiddels zijn we dit al helemaal gewend.

Omdat we vroeg waren hebben we wat gedronken en gegeten, helaas kennen ze hier de prijzen wel!

Bij de gate aangekomen leek het meer op n groot busstation, er liggen namelijk veel gates meteen naast elkaar en er zijn geen speciale ruimtes. Aankomst en vertrek is ook in de zelfde ruimte! . Ook het boarden gaat hier anders, je moet per zone instappen. Voordeel is dat niet alles door elkaar loopt en dat het vrij vlot gaat.
Eenmaal in het vliegtuig moesten we nog wachten, omdat het zo druk was in de lucht hadden we 10 min vertraging.

Eenmaal in de lucht kregen we wat te drinken en wat nootjes, via de delta app konden we zelfs in de lucht appen en een film kijken! Ondertussen ook wel af en toe naar buiten gekeken want de zonsondergang was prachtig!

In Orlando aangekomen kwamen we weer in een hal waar zowel aankomst en vertrek samenviel, de nieuwe piloot stond al klaar in de slurf.

Om bij de bagagebanden te komen moesten we eerst met een shuttle naar de terminal. Alles is mega groot en overal zie je dingen van Disney, nadat we de bagage hadden gehaald gingen we naar de balie van hertz om onze huurauto op te halen. De man vroeg nog of we zeker wisten dat we een minivan wilde , blijkbaar zijn er nog grotere!! Onze huurauto is dus een Dodge met 6 zitplaatsen daar gingen de koffers wel in! Na wat oefenen want het is een automaat gingen we op pad. Gelukkig had ik een routebeschrijving geprint, ondanks dat was t toch goed kijken want hier rij je niet naar een plaats maar naar een richting. Gelukkig reden we in 1 keer goed en konden we ons melden. Bij het huis(je) aangekomen eerst maar eens wat koffie gezet en rond gekeken. Voor wie het nog weet het is groter dan ons eerste huis in de Memlinckstraat! Er is een grote woonkamer met mega tv, goed uitgeruste keuken en fijn al wat melk en brood in de koelkast. Een ruimte met wasmachine en droger en boven twee slaapkamers met ieder n aparte badkamer!
Er is ook een met gaas overdekt terras compleet met jacuzzi!!

Omdat we nog niks gegeten hadden reden we even naar de Mac, Xer had nog nuggets tegoed! Daarna even een supermarkt gezocht, dat was ook een belevenis apart, ik heb nog nooit zoiets groots gezien, en zoveel keus! En normale verpakkingen maar ook mega groot!

Nu ff lekker op de bank en dan zo slapen!