• Dag 23

"Wij gaan weer naar huis na een prachtige vakantie"

Heerlijk geslapen na onze vaartocht van gisteravond. De wind door de haren en op je gezicht maakt dat je met rode wangen gaat slapen.
    Lekker rustig alles ingepakt en opgeruimd. Uitgecheckt, alles is klaar nog even wat eten en dan wachten tot de taxi komt. Dan gaan we thuis nog …

• Dag 22

“Onze vierde dag in San Francisco”

Heerlijk geslapen. En lekker vroeg op pad gegaan . Wij hebben heerlijk ontbeten in de stad. Daarna eerst even gevraagd of wij een go car konden huren,maar die waren allemaal al besteld heel jammer want dat was iets wat wij nog graag wilden doen. Wij zijn toen maar naar de …

• Dag 21

“Onze derde dag in San Francisco”

Lekker vroeg opgestaan en rustig opgestart. Lekker in stad wat gegeten. Heerlijk een heel stuk gewandeld, tot Fischermans Wharf. Heerlijk die rust.En daarna op weg naar hop on off , wij dachten met onze pas daar mee in te kunnen stappen maar na zo’n 20 min in de line …

• Dag 20

“San Francisco derde dag”

Heerlijk geslapen na een lange dag op sjouw geweest te zijn. Vanmorgen op tijd op pad om openbaar vervoer kaarten bij de Super te kopen en daarna lekker op pad naar het zuiden van San Francisco . Eerst naar de Harley dealer voor een T-shirt van San Francisco. En natuurlijk de …

• Dag 19

"San Francisco"

Heerlijk geslapen,tot half 9. Even wat gegeten en aan de loop gegaan even onze kaartjes gehaald voor 3 dingen die we kunnen gaan doen. Er is hier zoveel te zien en te doen dat we nu maar even geen motor huren maar de trolley of bus pakken. Vanmorgen de …

• Dag 18

“Op weg naar San Francisco”

Wat waren we vroeg wakker, lekker gedouched en gegeten toen op weg. Een lange rit voor de boeg. Maar alles ging voorspoedig. Heel raar zoals je de natuur ziet veranderen van hoge bergen naar steeds vlakker landschap. Onderweg nog wat verse aardbeien gekocht wat lekker smaakte bij de yoghurt die …

• Dag 17

" Dagje de omgeving verkennen"

Na een nacht lekker te hebben geslapen toch weer vroeg op. Lekker ontbeten en getankt toen op weg naar Yosimite om de grote Sequoia bomen te bekijken en een flinke wandeling door het park te maken. Het was nog een flinke rit van ruim een uur, maar wat zijn die …

• Dag 16

“ Op weg naar Bass Lake”

Vanmorgen na het ontbijt al lekker vroeg vertrokken,want de mogelijkheid van file werd aangegeven voor de weekenden. Dus kwart over 8 op weg. Heerlijk de rust op de weg alleen toen we boven kwamen moesten we een 10 min file rijden ivm parkkaart controle, nou die hadden wij dus …

• Dag 15

“Onze tweede dag in Mammoth”

We hebben lekker uitgeslapen en goed ontbeten. Vandaag lekker naar de vele lakes geweest en menige watervallen gezien. Wat is het hier mooi. Dit zijn plekjes waar je lekker kunt uitrusten en toch genieten van al het moois om je heen.
    Wij ontdekten dat de bakkerij van gisteren hier ook …

• Dag 14

"Op weg naar Mammoth lake"

Pff ik had op de verkeerde dag gekeken we gaan pas over 2 dagen de "tiogapas " over. Vandaag en morgen zitten we in een ski gebied. Vanmorgen lekker vroeg ontbeten en om half 9 vertrokken mega lange wegen waar niet veel anders te zien is dan rotsen en zand …

• Dag 13

" Op weg naar Death Valley"

Heerlijk geslapen en op de kamer een heerlijk ontbijt gehad. Onze spullen zijn keurig uit onze kamer opgehaald en onze auto stond weer keurig voor de deur. Wauw wat een luxe allemaal. Alleen bij het uitchecken kregen we een rekening van ruim honderd dollar meer dan wij dachten pfff dan …

• Dag 12

Las Vegas.

Heerlijk uitgeslapen in onze luxe suite. Verrast met een lekker ontbijtje van mijn lief op bed.Vakantie gevoel mmmm.
    Na het ontbijt wat gewassen en toen op pad gegaan zoveel gezien..... wat een prachtige gebouwen zijn hier. We zijn eerst naar het Hard Rock cafe geweest en Fred zijn speldje …

• Dag 11

Op weg naar "Las Vegas"

Lekker vroeg uit de veren en meteen na het ontbijt tanken en gaan rijden. Lange rit voor de boeg en we willen ook nog veel zien. Onderweg op de route66 in Williams gestopt heerlijk gewinkeld en gewandeld. Nadat we weer verder waren nog even afgeslagen voor de Hoover dam, wat …

• Dag 10

Tour door "the Canyon"

Na een lange nacht goed geslapen te hebben,lekker ontbeten en om 10 uur op pad. Eerst naar het mooie Yavapa point,echt een aanrader. Voor wij daar aankwamen stonden we eerst u de file in verband met wegwerkzaamheden,maar dat had wel wat want er liep een hert rustig …

• Dag 9

Op naar de Grand Canyons.

Na een lekker ontbijt en een prachtig uitzicht gaan we weer op pad. Eerst een mooie loop tour gemaakt in de buurt van ons hotel.En daarna echt op weg.Na zo'n 75 mijl even stoppen voor een ijsje en even binnengewipt bij de Navajo supermarket, een lekkere zak met …

• Dag 8

Op weg naar Monument Vally

Na een nacht lekker te hebben geslapen en een goed ontbijt gaan we richting Monument Valley. Na even gereden te hebben zijn we gestopt bij Wilson Arch,waar Fred graag naar boven wilde om nog mooiere plaatjes te schieten. Hij was zo klein toen hij boven was dat ik blij …

• Dag 7

Jeep tour

Lekker laat opgestaan 7uur en om 8 uur aan het ontbijt.
    Wij wilden graag nog naar het Moab museum en die ging om 10 uur open dus alles lekker relaxt gedaan. Heel veel te weten gekomen over de mijnen en over uranium.Maar goed dat die mijnen gesloten zijn,het …

• Dag 6

Wij gaan Raften

Na een lange nacht geslapen te hebben staan wij om 6 uur op. Rustig douchen en ontbijten want om 8 uur worden we verwacht bij de bus vanwaar wij zouden vertrekken naar de Colorado rivier om daar te gaan raften, een tocht van zo’n 3 uur. Na de veiligheidsvesten …

• Dag 5

Op naar Moab

Na een welverdiende nachtrust en een lekker ontbijt gaan wij om 8 uur lekker rustig rijden met een rit van een kleine 5 uur voor de boeg.Wij hebben verscheidene keren gestopt om mooie plaatjes te schieten en van de omgeving te genieten. Om 10 uur heb ik voor het …

• Dag 4

Vandaag naar the Bryce Canyon

Het is nu 7 uur. We hebben lekker geslapen en ik ga nu thee en koffie voor ons zetten.Na een kaart voor de parken te hebben gekocht zijn we op de shuttle gestapt naar de Bryd Canyon. Wouw wat is het daar mooi. Je wil van alles foto's maken …

• Dag 3

Opweg naar Bryce

Na vanmorgen vroeg te zijn opgestaan om lekker te ontbijten en boodschappen te halen voor de rest van de dag, gaan we om 9 uur rijden.
    Na circa anderhalf uur gereden te hebben zagen wij plots een mooi bord met Harley Davidson voor ons opduiken. En natuurlijk wilden wij daar …

• Dag 2

Relax dag in Salt Lake City.

Na een heerlijk ontbijt van eieren zalm en gezoute aardappels gaan we lekker op pad.
    Vandaag gaan we lekker de boel hier in de buurt verkennen en wat proviand inslaan. En de auto uitproberen (meer auto dan dat wij samen groot zijn). En vandaag proberen wat te sporten. Dit geld …

• Dag 1

Vertraging 2,5 uur pffff

Wat hebben wij er zin in!! Fred heeft ons gedropt op Shiphol. Alice & Klaas-Jan zaten al op ons te wachten voor het ontbijt bij La Place.
    Maar wij hebben anderhalf uur in de rij gestaan voor onze koffers.Dus nog even knuffelen over de touwen was het enige wat …