• Dag 24

Bijna laatste dag

Zo, vanmorgen camper weer ingeleverd. Door verhuurbedrijf van campernaar vliegveld gebracht en door shuttle van hotel opgehaald. Nu nog 1 nacht in een hotel slapen, op een lekker bed, lekker dineren vanavond en morgen op weg naar huis!

• Dag 23

Castro Valley

Onze laatste stop voor we de camper weer in moeten leveren. Alles weer ingepakt(en het past!!!) en de camper schoon gemaakt (zo goed mogelijk)
    We zitten echt in the middle of nowhere! Terwijl we toch niet heel erg ver van SAN Fransisco zitten.
    Morgen naar een hotel

• Dag 22

Yosemite park

Vanmorgen naar Yosemite park gereden. Heel nooi. Veel indrukwekkende rotsen, wat watervallerjes en veel groen. Mooi om rond te lopen.
    Maar helaas konden we niet naar de plek waar de enorme sequoia bomen staan. Die weg was afgesloten waarschijnlijk nog ivm de bosbranden die hier hebben gewoed. (Park is vorige ...

• Dag 21

Dichtbij Yosemite

Vandaag door Yosemitepatk gereden naar deze camping. Weg was al erg nooi. Ben benieuwd wat we morgen gaan zien als we gaan lopen!!! Laatste park al weer. Daarna nog 1 nachtje een camping en danmoeten we de camper al weer inleveren.

• Dag 20

Mammoth Lakes

Vandaag een stuk gelopen naar een prachtige waterval. Heel mooi!
    Daarna even rond gereden om de meren hier te bekijken. Er zijn er hier meerdere ipv 1 zoals ik eerst dacht. Heel mooi, maar serieus echt koud water!!!!
    Prachtige omgeving hier!!!

• Dag 19

Laatste lange stuk

Vandaag de kaatste grote rit gemaakt. Af en toe hadden we dat, dat je bijna hele dag rijdt. Tja, groot land.
    We zitten nu weer in de staat Californië. En van flink zweten gisteren in Las Vegas (en vanmorgen) en rijden langs Death Valley (ook pittig warm) zit ik nu ...

• Dag 18

Las Vegas

We zitten nu midden in Las Vegas te wachten op een taxi. Kilometers gesjouwd over de strip. Het is nu bijna middernacht en het is hier nog zo warm en zooooi DRUK!!!!
    Wat een gekke stad. Je loopt hier van New York (met groot Vrijheidsbeeld) naar Venetië (met gracht en ...

• Dag 17

Zion National Park

Vanmorgen om 8 uur zijn we met een ranger een hike in Zion NP gaan lopen. Prachtig!!! Wat een uitzicht en wat een mooi stuk om te wandelen/klimmen.
    Toen we later even bij de camper zaten, zagen we tot onze verbazing een stuk of 6 jongemannen, vrijwel identiek gekleed ...

• Dag 16

Naar Zion

Nadat David vanmorgen toch nog een stuk Bryce Canyon had gezien zijn we op weg gegaan naar Zion National Park. De weg hierheen was al zeer indrukwekkend!!! Benieuwd wat we gaan zien. Morgenochtend gaan we eerst een paar uur met een ranger op pad.
    Nu zitten we weer heerlijk op ...

• Dag 15

Bryce Canyon

Vandaag hadden we het plan om in de Bryce Canyon te gaan lopen, maar helaas regende het flink en begon het te onweren. Dus maar weer terug naar camper. Vanavond knapte het weer op en gingen we weer op pad met frisse moed, maar helaas reden de bussen niet zo ...

• Dag 14

Rijden

Vanmorgen zijn we weer eens op z’n Amerikaans gaan ontbijten. Bij Denny’s. Maar terwijl de mannen zich zaten te verheugen op een refill van hun koffie, had onze serveerster blijkbaar opeens pauze en nam niemand haar dienst over. Zeg maar dag tegen je extra bakkie!!!!
    Daarna nog even ...

• Dag 13

Lake Powell

Vandaag vrij korte rit naar Lake Powell.
    Vanmorgen nog uitzicht op rotsen van Monument Valley, nu uitzicht op het meer. Heerlijk.
    Vanmiddag lekker gezwommen en vanavond bbq. Echte vakantiedag. 1 van de eerste wat rustiger dagen hier.

• Dag 12

Monument Valley

We zitten nu op een camping in Monument Valley. Vanmiddag zijn we met een Navajo indiaan als gids door Monument Valley heen gereden.
    Wat is er hier veel veranderd in 22 jaar!! Zo commercieel en zo toeristisch!!
    Je gaat nu in file eerst over een mooi gebaande weg de Valley ...

• Dag 11

Grand Canyon

Happy birthday, Rick!!!
    En je zult op je verjaardag toch maar in een helikopter door de Grand Canyon mogen vliegen!!! Hele belevenis en het was prachtig!!!!!!
    Daarna wandeling langs de canyon. Wel heel veel steen en rotsen, volgens the kids 😜😘
    De zonsondergang viel helaas tegen, teveel wolken. Maar verder, zeer ...

• Dag 10

Verder rijden

Vandaag verder richting Grand Canyon.
    Onderweg een stukje Route 66 gedaan.
    Staan nu op camping zonder douche! Maar wel heel dicht bij Grand Canyon.
    Op de camping lopen een soort herten/elanden gewoon los tussen de campers!!!

• Dag 9

Op weg

Vandaag weer een reisdag. Nu naar de staat Arizona, richting Grand Canyon. We zijn nu bij Lake Havazu. Mooi uitzicht hier op de camping. En... een zwembad!!
    Onderweg heel veel wisselende landschappen gezien. Van bergachtig tot woestijn, dan weer kleigrond of alles groen. Heel apart.
    Ook muur bij Mexico gezien ...

• Dag 8

Sea Word

Vandaag naar Sea World in SAN Diego geweest. Maar alles was heel anders (veel kleiner en minder mooi) danin mijn herinnering. Zijn we de vorige keer dan toch in Orlando geweest?
    Maar goed, we hebben orka’s en belugas gezien!!

• Dag 7

Toerist

Vandaag lekker de standaard toerist uitgehangen. Naar Hollywood geweest, we hebben de letters (zoekplaatje op foto😀) en de Walk of Fame gezien. Daarna door Beverly Hilks gereden en over Rodeo Drive!!!
    Als laatste nog even gepicknickt op het strand van Santa Monica.
    Nu bijna naar bed. Morgen weer vroeg op ...

• Dag 6

Disneyworld

Vandaag een warme, lange en zeer drukke, maar ook een super leuke en gezellige dag in Disneyland!!!!!
    We hebben Mickey en Goofy gezien, veel attracties gedaan en een prachtige show met licht en water . Genoten!!!!

• Dag 5

Op weg naar Los Angeles

Vandaag een rijdag. Van Oceano naar Los Angeles.
    Onderweg even aan het strand gelegen in Santa Barbara.
    Nu een rustige avond op een mooie camping in LA.

• Dag 4

Highway 1 langs The North Pacific Ocean

Vandaag een heel erg prachtige route gereden over de Highway 1. Die loopt langs de North Pacific Ocean en je hebt daar de prachtigste vergezichten!!!! Tenminste, toen de mist eenmaal weg was en de zon er door kwam, toen kon je echt ver kijken.
    Aan het eind van de middag ...

• Dag 3

De camper!!!!

Na 2 dagen dwars door SF gesjouwd te hebben, werd de derde dag een dag van wachten en zitten.
    Nadat we om 12 uur uirgecheckt hadden bij het hotel, moesten we nog tot 2 uur wachten voor de shuttle kwam die ons naar het verhuurbedrijf van de camper zou brengen ...

• Dag 2

Fietsen in Frisco

Vandaag heerlijk gefietst in San Fransisco langs het water en over de Golden Gatebridge. Een heel leuke dag. De mannen zijn zelfs op Lombardstreet naar beneden gegaan!

• Dag 1

Eerste dag

Vanmorgen om half 5 opgestaan, om 5 uur gingen we richting Schiphol.
    Na een voorspoedige vliegreis zijn we in San Fransisco aangekomen. Door het tijdsverschil (het is hier 9 uur vroeger) hadden we nog een heel stuk van de middag om hier rond te kijken.