Dag 17

Zion National Park

Vanmorgen om 8 uur zijn we met een ranger een hike in Zion NP gaan lopen. Prachtig!!! Wat een uitzicht en wat een mooi stuk om te wandelen/klimmen.
Toen we later even bij de camper zaten, zagen we tot onze verbazing een stuk of 6 jongemannen, vrijwel identiek gekleed (spijkerbroek, stevige blauwe blouse met lange mouwen) geheel gekleed in de rivier springen!!!! Maar nog raarder was dat ze met modder naarmijn schone was gingen gooien!!!! Helaas kwamen we daar later pas achter toen ze al net druipende kleren vertrokken waren.
‘s Middags wilden we nog een stuk gaan lopen en we hadden een track gevonden die langs 3 watervallen zou gaan. Dat leek ons heel nooi!
Bij het begin stond al een bordje dat de weg naar de 2e en de 3e waterval gesloten was. Helaas, maar achteraf wel begrijpbaar, er waren nml nogal stevige stukken rots naar beneden gekomen op het oad waar we langs moesten.
Nou ja, dan naar 1 waterval. Nou....... we hebben water zien vallen. En meer was het ook niet. Zoek op de foto’s hieronder (als het lukt) maar eens of je het ook kunt vinden 😁
Maar dit park is wel de mooiste die we tot nu gezien hebben. De anderen waren heel indrukwekkend, maar hier is het afwisselender en erg mooi wandelen.