• Dag 19

Lake Tahoe

Vandaag gaan we naar Lake Tahoe. Dit heb ik gisteren uitgelegd. We gaan niet naar Yosemite Park ivm bosbranden. Op weg daar naar toe gingen we eerst nog naar Monolake. Dit viel een beetje tegen. Hier kon je kalkstenen bekijken. Daarna gingen we naar Body. Dit wordt een spookstad genoemd ...

• Dag 18

Een bijzonder ervaring in Mammoth Lake

Vandaag gaan we vier meren bezoeken.We zouden de bus van 11.03 uur nemen. Alleen deze kwam niet. Na drie kwartier gewacht te hebben stopte er een auto. Ze vroeg aan ons waar we naar toe gingen. Ze zag ons al een tijdje wachten op de bus. We zeiden ...

• Dag 17

Mammoth Lake

Vandaag gaan wij naar Mammoth Lake. Maar eerst wilde Timo nog even langs het vignet waarop Las Vegas op staat. En wie stond daar. Ja hoor de enige en echte Elvis Presley. We gingen niet met hem op de foto. We moesten in de rij staan om een foto van ...

• Dag 16

Zion/Las Vegas

Vandaag om 6.15 uur opgestaan. Om 7.00 uur de shuttle bus genomen naar het eindpunt.Daar om 8.30 uur aangekomen.Daar begonnen we met de rivier side walk. Dit was erg gaaf om te doen. De wandelroute begon met een pad van beton en de rest van ...

• Dag 15

Zion

Vandaag gaan we naar Zion. Om 10.00 uur vertrokken en om 11.30 uur gearriveerd. Eerst iets gegeten en daarna om 12.45 de shuttle bus genomen Om 3 punten te bekijken.
    1. Sweeping Rock. Hier kon je de waterval bekijken. Dit was geen gewone waterval. Het regen viel ...

• Dag 14

Brice

Vandaag gaan we wandelen in Brice. Vroeg opgestaan en gegeten. Om 10.15 begonnen we te wandelen. Ook hier weer wat een uitzicht. Weer anders dan de vorige dagen. Ook dit kan ik niet uitleggen hoe mooi het hier is. Onderweg kwamen we een nederlands stelletje tegen.Hij was leraar ...

• Dag 13

Peage,Horseshoe Bend, Antilope Canyon en Brice

augustus
    Vandaag een spannende dag. We maken een helikoptervlucht over de Grand Canyon. Om 7.30 uur vertrokken en we waren er om 7.45. Wij ons aangemeld. Onze rugzak moest weer terug in de camper. Ook je tasje met waardevolle dingen zoals pasjes, credit card etc mocht niet om ...

• Dag 12

Grand Canyon

maandag 6 augustus
    Beginstand 14655 eindstand? Vergeten op te nemen. Om 8.00 uur vertrokken. Opweg naar de Grand Caryon. Om 11.30 uur aangekomen op de camping. Harry en Timo gingen zich aanmelden. Egbert en ik bleven in de camping. En wat zag ik voor mijn camper. Ongeveer 5 ...

• Dag 11

De Jeeptour

zondag 5 augustus
    Vandaag zou Har zijn vader 85 jaar zijn geworden. Even bij stil gestaan. Om 08.00 uur gegeten. Om 11.05 uur zouden we bij de receptie worden opgehaald voor een jeeptour. Dit was echt gaaf. Bij het boeken van de reis zei ik dat dit voor ...

• Dag 10

Aangekomen in Sedona

zaterdag 4 augustus.
    Beginstand 14590 en eindstand 14655. Ook vandaag lag ik om 7.30 uur in het zwembad. Harry ging met mij mee. Later kwam ook Timo erbij. Om. 8.00 uur eruit en ontbeten. Na het ontbijt even met zijn allen wezen zwemmen. Om 10.00 uur vertrokken ...

• Dag 9

op weg naar Tucson

vrijdag 3 augustus
    Vandaag eindelijk een rust dag. Lekker alles op zijn gemakje. Dat moet je wel met deze temperaturen. Vandaag 45 graden. Erg warm. Ik had slecht geslapen en had het erg warm. Ik stond om 7.30 uur op en nam meteen een duik in het zwembad. Ik ...

• Dag 8

rust dag

donderdag 2 augustus
    Beginstand 14285 eindstand 14590 Na het ontbijt even het zwembad in om af te koelen. Het water was lekkerder dan gisteravond. Tot 9.15 uur in het zwembad. Nog even verkoeling zoeken in de douche. Om 10.00 uur vertrokken naar Tucson. Onderweg even koffie gedronken. We ...

• Dag 7

Hollywood Sign/Lake Havasu

Woensdag 1 augustus
    Beginstand 13962 eindstand 14285 miles. Om 9.30 vertrokken. Op weg naar de sign of Hollywood. Ik mijn verbeelding was deze groter en verdeeld over de hele berg. Dit is dus niet zo. We parkeerde de camper in een woonwijk en liepen naar de berg toe. Onderweg ...

• Dag 6

Universal Studios

dinsdag 31 juli
    Vandaag gaan we met de Uber naar de Universal Studio’s. Om 9.30 uur aangekomen. Wat is de Uber makkelijk. Binnen enkele minuten zijn ze bij je. De ene chauffeur is wat spraakzamer dan de ander. We zijn in de volgende attracties geweest:
    Studio Tour: met ...

• Dag 5

Op weg naar Los Angeles/op weg naar de sterren

maandag 30 juli
    beginstand 13786 eindstand 13962 Om 9.37 vertrokken. Op weg naar Los Angeles. Om 10.00 koffie gedronken op een parkeerplaats. Er kwam een Nederlander naar ons toe om ervaring uit te wisselen. Zij hadden een Kia en vertrokken telkens van hotel naar hotel. Daar hadden wij ...

• Dag 4

op weg naar de kust

zondag 29 juli
    13621 beginstand aantal miles eindstand van de dag 13786. Vanmorgen eerst een korte strandwandeling gemaakt. Het weer was bewolkt. Lange broek en vest aan. Tot op heden nog geen korte broek aangehad en in Nederland zit iedereen te puffen van de hitte. Toch is de temperstuur goed ...

• Dag 3

Camper ophalen

zaterdag 28 juli
    Vandaag eerst nog even San Francisco ingegaan. Om 10.45 terug bij ons hotel.
    Om 11.00 uitgecheckt. Metro genomen naar San Leandro. Daar stond onze camper klaar.
    Om 12.00 uur werden we opgehaald door Road Bear. Road Bear is het verhuur bedrijf van campers.
    Om ...

• Dag 2

San Francisco

Vandaag om 09.30 uur naar Fisherman’s Warf gegaan. Daar konden we de fietsen op halen. Eerst zijn we naar de Golden Gate Bridge gereden. Een mooie route over de brug. Over de brug ligt het kunstenaarsplaatsje Sausalito. Daar de Ferry genomen terug naar San Francisco. In San Francisco ...

• Dag 1

aangekomen in hotel

Om 8.20 geland in Zurich. Eigenlijk zouden we om 9.50 vertrekken vanuit Zurich naar San Francisco maar het werd later nl. 10.40.Om12.31 geland. We moesten een uur in het vliegtuig blijven zitten omdat er verkeerde communicatie was tussen vliegtuig en toren. Aangekomen in de hal ...

Klaar voor het avontuur

Vandaag donderdag 26 juli 2017 om 3.30 vertrokken vanuit Purmerend opweg naar Amerika.Om 4.10 aangekomen op Schiphol.5.25 uur door de douane.Natuurlijk werden de handbagage van Egbert en mij eruit genomen. Bij Egbert dachten ze vloeistof te vinden maar het bleek plasticzakjes te zijn.Bij ...