• Dag 13

Reisverslag 13

Verslag 12
    Dinsdag 6 oktober

• Dag 12

Reisverslag 12

Verslag 12
    6 oktober
    Vanmorgen zijn we verwend met heerlijke pannenkoeken gebakken door Joke, ze heeft het beter gedaan dan wij, na dit stevige ontbijt zijn we ongeveer 6 km. naar de volgende camping gereden. We zijn te vroeg maar mogen toch al inchecken. We laten de camper mooi staan ...

• Dag 11

Reisverslaf 11

Verslag 11
    5 oktober
    We hebben allerlei weertypes gehad: zon, regen, vorst, kou, als we terugkijken mogen we echt niet klagen we hebben voornamelijk prachtig open weer gehad. Zeker voor deze tijd van het jaar. Soms begon de dag met mist maar vaak trok dit snel op en hadden we ...

• Dag 10

verslag 10

Verslag 10
    1 oktober
    We doen het vandaag rustig aan met vertrekken, we douchen in het clubgebouw wat geheel tot onze beschikking staat. Het lijkt eerder de lounge van een hotel: mooie banken een heel grote tv scherm, een bar, een biljart, een open haard, daar hadden we wel een ...

• Dag 8

Reisverslag 8

Verslag 7

25 september
    Omdat er op de camping geen plaats was zijn we uitgeweken naar Hinton in Alberta, ligt niet op de route maar ja we hebben toch een plek nodig. Een leuke kleine camping, de route er naar toe is prachtig. Alberta is er weer een andere tijdzone ...

• Dag 8

Verslag 8

28 september
    We hebben gisteren heerlijk gegeten: we kregen ter ere van onze trouwdag een fles wijn, Joke en ik hebben forel gegeten en de mannen natuurlijk steak van de streek. Een heerlijk nagerecht en de nodige wijn. We lagen al om 9 uur op bed!! Vanmorgen vroeg op en ...

• Dag 7

Verslag 7

25 september

• Dag 6

Verslag 6

24 september
    Vandaag rijden we vanaf de camping 11 km. naar het Moraine Lake (1900 meter) in d Valley of Ten Peaks. De weg er naar toe is kronkelig met prachtige uitzichten en nu nog ijsvrij. Het is inmiddels erg druk en wij moeten onze camper een paar ...

• Dag 5

Verslag 5

Zaterdag 19 september
    Als we opstaan regent het helaas. We laten ons er niet door weerhouden en gaan toch naar het Glacier National Park om een wandeling te maken. Het lastige is dat het park niet echt een ingang heeft maar een groot gebied beslaat met heel veel ...

• Dag 4

reisvervolg

Verslag 4 16-17-18 september
    Wij worden om 10.30 uur opgehaald in het hotel om ons naar de camper te brengen. Joke en Peter moeten helaas wachten tot half 4 waar ze van balen maar het is niet anders dus ze gaan er een leuke dag van maken. We rijden ...

• Dag 2

Reisdag 2 en 3

Zondag 13 september
    We lagen er gisteravond vroeg in, voor 10 uur waren we vertrokken, we hebben toch te maken met het tijdsverschil van 9 uur.
    Vanmorgen de Hop On-Hop Of bus genomen, dat is een goede manier om je te oriënteren in een stad.
    De bus stond klaar voor ...

29 september
    Vandaag een hele dag doorgebracht in Whistler, deze stad ligt ongeveer 120km. Ten noorden van Vancouver. Aan de voet van Blackcomb Moutain en Whistler Mountains trekt zich rond Whistler Village een van de grootste en beste ski gebieden van het hele Noord-Amerikaanse continent uit. Het heeft zich inmiddels ...

Reisverslag 3

Dinsdag 15 september
    Onze laatste dag in Vancouver.
    We gaan naar Vancouver Art Gallery, helaas blijken er maar 2 verdiepingen open te zijn, 1 met Italiaanse schilderijen van de laatste 500 jaar en 1 met foto’s van verschillende beroemde fotograven. Er is ook een film te zien van het ...

Vrijdag 10 september
    Het was wel lachen want Peter heeft het steeds over een hotel in Uitgeest gehad maar bedoelde Uithoorn, ligt een beetje dichter in de buurt van Schiphol!!
    Goed hotel, na aankomst op het terras de start van onze vakantie gevierd en vervolgens heerlijk gegeten bij de Italiaan ...