• Dag 26

Las Vegas-Chicago-Amsterdam

Woensdag 17 juni
    Na een heerlijk ontbijt in één van de restaurants in ons hotel taxi besteld en op naar het
    Vliegveld om 09.30 uur.
    Eenmaal op het vliegveld realiseren we dat we spullen missen. Fototas van Co en fototoestel van Wout welke in de taxi zijn achtergebleven. Het ...

• Dag 25

Las Vegas - the Strip

Dinsdag 16 juni
    Vanmorgen “vroeg” uit de veren, hoe verrassend, haha. We zitten nog steeds lekker in het ritme. Snel wassen en eten, de camper gepoetst en om 8:45 vertrokken van Sam`s Town RV Park, on the road again, voor de laatste te rijden paar miles met de ...

• Dag 24

Las Vegas

Maandag 15 juni
    Vandaag ons een weg gebaand door Las Vegas. Met de drie bussen (overstappen) naar het outlet center. Een beetje gewinkeld maar niet spectaculair. Het was er wel lekker koel. Temperatuur was vandaag 40 graden pfffff. Zijn nu beetje loom maar voldaan terug bij de camper. De koffers ...

• Dag 23

Hoover Dam - Viva Las Vegas

Zondag 14 juni

Bij vertrek van Davis Camp Park zagen we in een flits een roadrunner. Snel even op de foto gezet. Miep Miep. We gaan aan de laatste rit van onze avontuurlijke reis beginnen. We gaan richting de Hoover Dam. De temperatuur is alweer 31 graden, het wordt dus ...

• Dag 22

Vervolg Route 66 - Oatman

Zaterdag 13 juni (dag 22)

Vanmorgen rustig de dag begonnen. We zijn in onze reserve dagen. Alles is volgens planning verlopen dus we hebben nu dus 2 dagen over. Vanaf gisteren en vandaag zijn we begonnen met Route 66 af te rijden. We zijn om 9:15 vertrokken vanaf Fort ...

• Dag 21

Route 66

Vrijdag 12 juni
    Vanmorgen doen we lekker kassie aan. Pakken de boel in en vertrekken van Grand Canyon Camper Village richting Route 66. Bij het plaatsje Williams zien we de eerste kenmerken. We stoppen in Seligman. Overal wordt je er aan herinnert dat dit de oude route is en de ...

• Dag 20

Chopperday Grand Canyon

Donderdag 11 juni
    Wout heeft gekaart of zijn leven er vanaf hing. Hij stond 2-0 achter maar uiteindelijk is het geëindigd in een gelijkspel. ……bedankt Sylvia.

Vanmorgen al een aantal heli’s over zien vliegen.
    We gaan met de bus naar het Grand Canyon National park, halen informatie op en ...

• Dag 19

Op weg naar de Grand Canyon

Woensdag 10 juni

Vanmorgen vroeg op, zoals iedere morgen, haha, Er hangt een donkere lucht boven ons en het regent nog steeds. We vertrekken van Wahweap Campground en gaan in de stromende regen de Highway 89 op richting de Grand Canyon. Onderweg nog gestopt bij het plaatje Tuba. Dit is ...

• Dag 18

Page, Arizona

Dinsdag, 9 juni

Vanmorgen uitgeslapen, Yeahhhhh, tot 7;15 uur. Langer hebben we niet gered. We doen lekker op het gemak. Ontbeten, wasje draaien, koffie drinken en mopperen omdat de WIFI het niet doet. Het weer is niet echt zonnig, maar we vertrekken vol goede moed richting de Upper Antelope ...

• Dag 17

Monument Valley National Park

Maandag 8 juni

Jaahteeh, oftewel hallo.
    We vertrekken van Cadillac Rock RV naar Monument Valley via highway 191 en highway 163. Het is 7:15 uur, dus we zijn weer lekker op tijd. Om je een voorstelling te geven van het landschap. Je kijkt van IJmuiden tot Utrecht en/of ...

• Dag 16

Arches National Park

Zondag 7 juni

Goodmorning Utah. Early in the morning.
    Om 6.55 on the road again, het is 8 miles tot Arches National Park.
    Co heeft de website geraadpleegd van het park. Wanneer je de afslag niet kan nemen omdat het te druk is dan MOET je doorrijden. Je kan ...

• Dag 15

Capital Reef National Park

Zaterdag 6 juni (dag 15)

Goedemorgen, iedereen weer lekker geslapen op zijn nieuwe locatie. Tja, het is even wennen, sokken liggen in een andere kast etc etc etc. Maar desalniettemin kunnen we de motor om 9:00 uur van onze RV weer starten en vertrekken we vanaf camping Thousand Lakes ...

• Dag 14

Bryce Canyon National Park

Vrijdag 4 juni dag 14

Het was frrrris vannacht en vanmorgen vroeg 5 graden. Om het verschil aan te geven, De nutella is nu niet smeerbaar. Dat was een paar dagen geleden in Death Valley wel anders. Toen kon je het zo de pot uitgieten. Met “frisse” moed verlaten we ...

• Dag 13

Zion National Park

Donderdag 4 juni
    Een nieuwe dag een nieuwe route. We kunnen uitslapen, maar het is niet gelukt, Om 7:15 uur, rise and shine. Op ons gemak lekker buiten ontbeten. De boel aan de kant en rijden maar weer. Om 9:15 uur verlaten we Willow Wind RV Park op ...

• Dag 12

Area 51

Woensdag 3 juni
    Vandaag gaan we Area 51 bezoeken, dus rise and shine om 5 uur. Om 6 uur zijn we vertrokken via Highway 160 richting Las Vegas, welke wij om 7 uur naderen. Om 7:45 uur waren we er voorbij, bye bye Vegas tot over 2 weken. De ...

• Dag 11

Death Valley

Dinsdag 2 juni
    Hier zijn we weer, we hadden geen bereik, dus ook ons verslag van gisteren kunnen we vandaag pas plaatsen.Na een nachtje snurken !!!! en een Death Valley ontbijtje, gaan we weer op pad met een achtergrond muziekje van Elvis en Guus Meeuwis, kedengedeng. We volgen de 190 ...

• Dag 10

on the road to Death Valley

Maandag 1 juni
    Om half 8 vertrokken van camping KOA in Midpines, we kolken de tank eerst vol, want we hebben een lange weg te gaan. We zijn vanaf highway 140 vertrokken de 120 op richting de Tioga Pass gereden. Rijden langs een zwart geblakerd gebied, . Wat zo opvalt is ...

• Dag 9

Yosemite National Park

Zondag 31 mei
    Een nieuwe dag, rise en shine……
    Vandaag naar Yosemite Valley National Park. Bij de ingang van de camping worden we om 08.15 uur door een lokale bus opgehaald die ons naar het park brengt. We stappen uit bij het visitorcentrum waar we eerst informatie gaan halen ...

• Dag 8

op weg richting Yosemite National Park

Zaterdag 30 mei
    We verlaten Azalea Campground om 08.45 uur. De camping ligt vrij hoog dus we dalen af en gaan richting Fresno.
    Veel boomgaarden met sinaasappels, olijven en druiven langs de weg. Daarna veel uitgestrekte kale vlakten en kale heuvels. Verbazingwekkend hoe het landschap zo snel kan afwisselen ...

• Dag 7

Sequoia National Park

Vrijdag 29 mei
    Na een nachtje ronken om 09.15 uur weer op pad (wegnummer ….)
    Het is nu al 23 graden.
    Voor we vertrekken krijgen we een berichtje van Sten, Marlon en Kiki via Facetime en kunnen met beeld erbij even bijkletsen. Oooooh, dat is toch wel heel leuk en ...

• Dag 6

Op weg richting Sequoia National Park

Donderdag 28 mei
    Vandaag rijden we van Marina Dunes RV Park naar RV Park Three Rivers Hideaway.
    We are on the Road again om 09.20 uur.
    De mannen voorin en de dames nestelen zich op een uitkijkpost achterin. Nou ja, achterin, eigenlijk is het ook nog voorin maar dan ...

• Dag 5

Monterey, aquarium

Woensdag 27mei.
    Vannacht voor de eerste keer in de camper geslapen. Weer een keer normaal ontbeten m.a.w. zelf voor ons ontbijt gezorgd. we gaan op weg naar het aquarium in Monterey. Lijkt een goed plan, totdat we erachter kwamen dat we verder van Monterey afzaten dan we dachten ...

• Dag 4

Camper pick-up

Dinsdag 26 mei
    We waren vanmorgen allemaal heel vroeg wakker. De communicatie met Road Bear was in eerste instantie moeizaam. Op zondag en maandag (Memorial Day) niet kunnen bereiken. Vandaag zouden we de camper op moeten halen en was dus best spannend of dat ging lukken. Pffffff, is gelukt. Met ...

• Dag 3

Bike the bridge

Na ons ontbijt op weg naar Market Street voor een ritje met de Cable Car. Het is koud en het motregent. Het liedje "It never rains in California" klopt niet dus. Enfin, het mag de pret niet drukken. Er staat een hele lange rij voor ons maar we wachten geduldig ...

• Dag 2

Alcatraz

Zondag 24 mei
    We proberen het dag-nachtritme hier weer op te pakken met het 9 uur tijdverschil.
    Ontbijten doe je buiten de deur zoals veel Amerikanen. Op advies van de hotelmedewerkster een goed adres "Dotties". Om 08.15 uur stonden we al buiten in de in de rij. Volgens de ...

• Dag 1

Schiphol, Washington, San Francisco

Zaterdag 23 mei
    Vertrek vanaf de Tiemenlaan IJmuiden met Tinkertaxi om 7:15 en om 12.00 uur vanaf Schiphol met de UA 0947.
    Aankomst Washington 20.30 uur , lokale tijd 14.30 uur.
    Vertrek vanaf Washington met de UA 1401 om 22.00 uur , lokale tijd 16.00 uur ...