• Dag 18

Los Angeles

We zijn alweer veilig thuis maar hier is dan toch nog de update van de twee laatste dagen in Los Angeles.

Dinsdagochtend zijn we vertrokken vanuit Pismo Beach naar Los Angeles. 's Middags zijn we met de bus Los Angeles gaan verkennen. Hiervan waren we pas om half 9 weer ...

• Dag 17

Pismo Beach

Vandaag nog een dagje in Pismo Beach doorgebracht. Dit was is geen straf.
    Gisteravond werd er voor Hannah gezongen in het restaurant ter ere van haar 16e verjaardag.Dit kon Hannah maar matig waarderen...leuk filmpje gemaakt,dat Hannah met een sombrero op haar hoofd werd toegezongen, en ze kreeg ...

• Dag 16

Pismo Beach

Zondag 31 juli (Hannah haar 16e verjaardag).
    Vanmorgen eerst weer naar de kerkdienst geluisterd,toch wel bijzonder om op deze manier dezelfde preek te horen als de gemeente in Stolwijk.

Hierna zijn we vertrokken richting Pismo Beach. Al snel kwamen we erachter dat er wel serieuze bosbranden aan de gang ...

• Dag 15

Monterey

Zaterdag zijn we aangekomen in Monterey,leuk plaatsje aan de kust. De temperatuur was gelukkig wel weer wat aangenamer dan in San Francisco,alleen was het bewolkt. Dit kwam ook doordat er bosbranden in de omgeving waren, wij hebben daar gelukkig niets van meegekregen.

'S middags een mooie strandwandeling gemaakt ...

• Dag 14

San Fransisco 2dgn

Donderdag eind vd ochtend zijn we aangekomen in San Francisco.
    De meiden wilden eerst nog even shoppen in West Field shopping centre,zo gezegd zo gedaan...
    Wat een drukte en chaos weer in zo'n stad, mbv de hop on hop off bussen hebben we in twee dagen de stad doorkruist ...

• Dag 13

Yosemite NP

Vandaag een schitterende route via de Tiogapas, dwars door Yosemite NP naar Sonora gereden.
    Regelmatig gestopt om van het mooie uitzicht te genieten en om foto's te maken.
    Om de sequoia bomen te zien, moesten we een flinke wandeling maken, omdat een gedeelte van het park afgesloten was.
    Het hoogste ...

• Dag 12

Mammoth Lakes

Vanmorgen een mooie route gereden door de Death Valley naar Mammoth Lakes. Hier ligt de temperatuur rond de 30 graden, heerlijk.... Mammoth Lakes is een wintersportgebied met veel mooie natuur. We hebben een motorbootje gehuurd en de hele middag op het meer gevaren en gevist. Met als resultaat 3 VISSEN!!!!

• Dag 11

Death Valley

Maandag waren we in de Death Valley. Op de reis hiernaar toe zijn we nog gestopt bij een uitkijkpunt. Toen we aankwamen was het al behoorlijk warm. Hoogste temperatuur van de dag was 47 graden. Wat een hitte... We hebben dan ook de hele middag aan het zwembad gelegen. Daar ...

• Dag 9

Las Vegas

Vrijdagochtend op tijd vertrokken richting Las Vegas. Via een route door het NP Valley of Fire gereden. We hebben nu weer een uur extra tijdsverschil (9 uur). Rond 11.30 kwamen we bij het hotel aan.

Omdat we nog niet konden inchecken zijn we eerst naar een grote outlet gereden ...

• Dag 8

paardrijden in de Bryce Canyon en zion NP

Vanmorgen 22 juli hebben we een tocht te paard gemaakt van 1.5 uur door de Bryce Canyon,erg leuk om te doen.
    Hierna alles weer in de auto gestopt en 140 km gereden naar Zion NP. De temperatuur liep onderweg op tot bijna 40 graden.
    Ons overnachtingsplekje, Driftwood lodge ...

• Dag 7

Antilope canyon tour en Bryce NP

Vanmorgen hebben we de Antylope canyon tour gedaan. Om 8 uur vertrokken we in een jeep naar de canyon, lekker off road gecrosst. Daar aangekomen zijn we o.l.v. een gids de canyon ingelopen, echt weer een schitterende ervaring, zie de prachtige foto’s.

Om 10 uur zijn we ...

• Dag 6

Grand canyon en Page

Nu 21 juli even het blog bijwerken van twee dagen i.v.m. slechte wifi in het vorige hotel. Vanmorgen vroeg op stap gegaan naar de Grand canyon, en daar een trail gelopen. Het was gelukkig nog niet zo warm en het pad lag in de schaduw. Twee uurtjes mee ...

• Dag 5

grand canyon

Vanmorgen waren we vroeg wakker omdat we door de drie uur extra tijdsverschil gisteravond vroeg zijn gaan slapen.Om 7uur waren de koffers weer ingepakt en stonden we klaar om naar de supermarkt te gaan voor wat inkopen voor onderweg.
    Na een broodje bij de Subway te hebben gehaald zijn ...

• Dag 4

Phoenix

Vanmorgen om kwart voor vijf in de taxi gestapt naar het vliegveld. Zonder vertraging 4,5 uur later aangekomen in Phoenix.

We hebben na aankomst eerst de huurauto opgehaald, een minivan :).Het is een lekkere grote bak met vooral achterin veel ruimte!

De temperatuur ligt hier rond de 40 graden ...

• Dag 3

Laatste dag New York

Vanochtend eerst eens even uitgeslapen na de vermoeiende dag van gisteren. Nadat we online de kerkdienst van zondagochtend hebben geluisterd zijn we vertrokken richting Central park. Vandaag weer een warme zonnige dag, 32 graden.

Na een flinke wandeling zijn we met paard en wagen door Central Park gereden. Nadat we ...

• Dag 2

New York

Zaterdag hadden we onze eerste hele dag in New York. Om 8 uur waren we al op pad. Nadat we hadden ontbeten zijn we op de bus gestapt voor de Downtown tour. We kwamen langs soho, little Italy, China Town en The financial district.

Bij pier 11 zijn we op ...

• Dag 1

vlucht en New York dag 1

heee allemaal,

Na gisteren een drukke dag te hebben gehad volgt nu het eerste verslag.
    Nadat we gisteren met een uur vertraging vertrokken zijn, zijn we veilig aangekomen in New York. De vlucht viel Mirte en mij alles mee. Een leuke ervaring!

De tijd die we verloren hadden in Nederland ...

• Dag 1

Dag voor vertrek

Zoooo, koffers zijn gepakt en we zijn helemaal klaar om morgenochtend te vertrekken. We hopen om 9:15 de lucht in te gaan en om 11:30 weer veilig te landen in New York.

• Dag 0

Zoooo koffers gepakt en helemaal klaar om morgenochtend te vertrekken. Om 9:15 hopen we de lucht in te gaan, en om 11:30
    weer veilig te landen in New York.