• Dag 16

Jasper, Icefields en Yoho

Daar zijn we weer!!!

Afgelopen dagen zijn we in het meest bekende gedeelte van Canada geweest; het Nationale Park Jasper. In Jasper village zelf is, naast de vele wandelingen, niet heel veel te doen. Het hoogtepunt is zeker de Skytram. De Skytram is een kabelbaan van 1,5 km lengte ...

• Dag 12

Wells Gray Provincial Park

Hallo allemaal!!

Afgelopen 2 dagen hebben we in Wells Gray provincial park gezeten. Geen bereik, geen internet, geen televisie en een stroomuitval. Oftewel volledige rust! Heerlijk!!! De bijnaam van Wells Gray Provincial Park is 'Waterfall Park'. Dit is niet voor niets: er zijn maar liefst 250 watervallen te vinden, in ...

• Dag 9

Whistler

Back on the mainland! De ferry heeft ons maandag weer veilig aan wal gebracht waarna we onze reis, via Highway 99 oftewel the Sea to Sky Highway, konden vervolgen richting Whistler. Voordat we daar aankwamen hebben we een tussenstop gemaakt in Squamisch waar een Sea to Sky gondola te vinden ...

• Dag 7

Oost en West Vancouver Island

Hallo allemaal,

Allereerst: happy fathersday voor de vaders onder ons. We zijn weer een paar dagen verder en dus weer tijd voor een update.
    Vrijdag stond er een lange auto tocht (van Vicoria naar Ucluelet) voor ons te wachten van 4,5 uur. Om deze rit enigszins te breken zijn ...

• Dag 5

Victoria

Hello everyone back home!

We zijn op de tweede locatie en dat zorgt voor een nieuwe update. Woensdag hebben wij onze huurauto opgehaald en zijn we met de ferry richting Vancouver Island gegaan. Tijdens deze anderhalve uur durende overtocht hebben we onze ogen uitgekeken. Voor de film liefhebbers onder ons ...

• Dag 3

Vliegreis en Vancouver

Goedemorgen allemaal!

De eerste paar dagen zitten er al op! Na een iets wat turbulente vlucht zijn we goed aangekomen in Vancouver. Wat een fantastische stad en wat een goed hotel! Wat wil een mens nog meer, wakker worden met een zee uitzicht en een lokaal Canadees ontbijtje. Na het ...