Dag 13

Via Apache trail naar Sedona!

Na weer een heerlijk rustig en uitgebreid ontbijt op de ranche vertrokken we om half 11 vanaf deze heerlijke en prachtige plek! Vandaag ook een lange dag in de auto. Nadat we het goudzoekers plaatsje Ghosttown hebben bezocht, zijn we over de Apache Trail gaan rijden. Dit is de oude indianenroute die grotendeels onverhard is en waar je dus lang over doet, maar wel de moeite waard was, alleen de kids dachten daar wel anders over. Aan het einde van deze trail reden we nog de verkeerde kant op waardoor we nog een uur langer moesten rijden. Om 8 uur 's-avonds waren we pas in ons hotel, ook nog de minste van allemaal en zeker na ons vorige hotel op de ranche die zo luxe was. We hebben de koffers in de kamer gezet en zijn lekker ergens gaan eten. Dat moet je snel doen in Amerika want de meeste restaurants gaan om 9 uur dicht. Ook het restaurant naast het hotel, maar een stel Amerikaanse toeristen gaf ons een goede tip voor een Italiaans restaurant een stukje verder lopen. Heerlijk gegeten, best wel een luxe tent en wij zaten daar lekker in onze korte broek. Jammer dan!
Doordat we best moe waren van deze reis was het wel lekker dat we nu in een goed restaurant waren beland.