Dag 11

Lekker uitgeslapen vanmorgen en verwend door ons nichtje met wentelteefjes... Daarna op weg naar het Kalamalka Lake met de Dodge Caravan... Naarmate we meer de berg afdalen wordt het warmer en warmer, totdat we aankomen in Vernon waar het dus 10 graden warmer is dan op de berg, 25 graden... Lekker temperatuurtje! We rijden het poluleire strand in Vernon voorbij en zetten de auto op een parkeerplaats. Daarna wandelen we naar Turlte pointer. Onderweg lopen we door duinachtig gebied waar we ratelslangen zouden kunnen tegenkomen... Turlte pointer is prachtig!!! We doen onze badkleding aan en klimmen naar beneden van de hoge rotsen. Daar glijden we over de glibberige stenen het heerlijke water in, want ondertussen is de temperatuur gestegen naar 28 graden. We zwemmen in het helder blauw - groene water en kijken uit over het meer... Als we uit het water komen, zien we donkere wolken boven de bergen verschijnen en we horen in de verte hetbgerommel van onweer. We lopen nog even naar de top van Turlte pointer en genieten van het uitzicht. Op de terugweg zien we nog een het je en twee marmotten... Nog even boodschappen doen en dan weer terug naar Silver Star Mountain. De temperatuur daalt onderweg naar 13 graden... Brrrr, zo'n 15 graden verschil met het dal... We zijn op tijd binnen voordat het begint te regenen en onweren, aar het blijft op een veilige afstand. Ondertussen wordt er meerdere malen heen en weer gereden om te wassen, want inmiddels beginnen we aardig Door onze kleding en handdoeken heen te raken.. Johan oefent alvast een beetje op een downhill-bike oen verder hebben we lekker een relax-dagje. Met pannenkoeken en soep sluiten we de dag af....