Dag 14

Vanochtend stond er een trip met de Jasper Skytram op het programma. Wij waren lekker vroeg en konden om 10.15 uur mee naar boven. De gondel brengt je in 7 min.naar boven naar het uitkijkpunt van Whistler Mt.op 2.462 hoogte.
Wij klommen nog verder omhoog in ong.3 kwartier naar de top .
Dat was nog een hele uitdaging , met veel rustpauzes is het gelukt en wat was het uitzicht adembenemend mooi !
We zijn een tijd gebleven om te genieten van het uitzicht . En van het feit dat we het gehaald hebben! Cisca en Gerben - jullie weten wat ik bedoel !
's middags wilden we bij Pyramid Lake gaan wandelen (alsof we nog niet genoeg gelopen hebben :)
Het begon als een leuke maar pittige wandeling met behoorlijk steile stukken, en we hadden al de nodige km.in de benen tenslotte!
Na 2 uur gingen we twijfelen of we wel goed liepen, markerings bordjes ontbraken dus er zat niets anders op dan terug te gaan!
Verstand op nul en gaan met die banaan (hadden we die maar meegenomen!)
Wat waren we blij toen we tegen 5 uur weer bij ons hotel waren!
Tot slot voeg ik de foto's toe die jullie nog tegoed hadden van de Blue River Safari (2 beren en de waterval)
De andere foto's zijn van het uitzicht van Whistler Mt.