• Dag 21

Mooie afsluiting

Vandaag hebben we onze enalaatste autorit gemaakt. Het is soepel verlopen. Sonoma is ook een leuk plaatsje. Het ligt in de bekentste wijnstreek van Californië. Overal wijngaarden dus. Heel leuk. We hebben de avond afgesloten met een leuk Italiaans diner wat de kinderen aan moeders kado hebben gegeven, als bedankje …

• Dag 20

Op verkenning

Vandaag hebben we zoals gezegd Yosemite verkend. Wat een groot park is het zeg! We hebben wel veel moeten rijden, maar het was het zeker waard! We hebben heel veel mooie plekjes bezocht, natuurlijk veel foto's en filmpjes gemaakt, maar het toppunt was toch wel dat we beren hebben gezien! …

• Dag 19

Yosemite

Vandaag zijn we weer in een mooi nationaal park geweest, Yosemite. Echt prachtig! Ook erg majestueus. Hoge bergen, lage dallen en overal bomen natuurlijk. Het is moeilijk uit te leggen wat Yosemite nou onderscheid van andere parken. Je moet er gewoon zelf geweest zijn. We zijn onderweg naar ons hotel …

• Dag 18

Ski resort

Wat een verandering van landschap! Van de woestijn van Death Valley naar de bergen van Mammoth Lakes. Het lijkt wel alsof we ineens in Zwitserland zijn. Ook omdat we in een ski resprt verblijven. En we hebben voor het eerst een condo! Dat wil zeggen een woonkamer, eetkamer, keuken, balkon, …

• Dag 17

In de oven

Vandaag moesten we helaas het geweldige Las Vegas verlaten... We hebben het ingeruild voor een nog warmere plaats, de warmste plaats op aarde om precies te zijn: Deah Valley. Het is een prachtig landschap, niet veel bijzonders maar toch majestueus. En erg warm!! Wij hebben 48 graden gemeten! Zelfs 's …

• Dag 16

The time of our lives

Vandaag is bijna niet te beschrijven... We hebben zo veel (ongelooflijke dingen) gedaan! Dat moest ook wel, we zijn maar kort in Vegas. Het is gewoon te veel om op te schrijven. En het is ook leuker om het te vertellen (net als de rest van de vakantie). Maar het …

• Dag 15

Vegas baby!

We hebben weer een hoogte punt bereikt hoor! Vanochtend zijn we heel vroeg opgestaan om de zonsopgang in Bryce Canyon te zien. We waren helaas net te laat, maar het was nog wel mooi om te zien. Na de zonsopgang zijn we de lange rit begonnen naar... LAS VEGAS! En …

• Dag 14

We're flying high

Wat een belevenissen vandaag! Eerst heel vroeg opgestaan om met een helicopter over de Grand Canyon te vliegen. Dat was echt ongelooflijk! Daarna zijn we doorgereden naar de volgende canyon: Bryce Canyon. Die was ook prachtig! Toen we daar aankwamen zijn we meteen het park in gereden en hebben we …

• Dag 13

Grand Canyon

Wat een dag! Vanochtend eerst een jeep tour gedaan door de wonderschone bergen van Sedona, een erg hobbelig ritje in een mooie roze jeep. Daarna doorgereden naar Grand Canyon / Tusayan. Het is wel duidelijk wat we daar gedaan hebben / gaan doen... Natuurlijk de Grand Canyon bezichtigen!! En wat …

• Dag 12

Indianen route

Wat een lange dag was dit...! We zijn vanochtend vroeg uit Tucson naar Sedona vertrokken. Onze route ging via een oude indianenpas, de Apache Historic Trail. Wat was dat prachtig zeg! Heel mooi gebergte overal waar je keek, prachtige valleien, meren en duizenden cactussen (net als bij de route naar …

• Dag 11

Halfway there!

Vandaga zijn we naar het Pima Air & Space Museum geweest. Het was heel interessant, als je van vliegtuigen houdt..
    We hebben heel veel verschillende vliegtuigen gezien, zowel in hangars als op het terrein. De man van de tour wist heel veel te vertellen over allerlei vliegtuigen. Over hoe ze …

• Dag 10

Bergen en woestijnen

Vandaag hebben we de langste rit van onze tour gemaakt, wel 5 uur en 56 min. naar Tucson. Het is nu ook de eerste keer dat we een statengrens hebben gepasseerd, van Californië naar Arizona. Wat een rit was het zeg! Het landschap was zo anders, binnen een half uur …

• Dag 9

Leven in de wateren

Vandaag stond het SeaWorld San Diego park op het programma. Wat een ongelooflijk gaaf park! Allemaal prachtige zeedieren! We hebben van verschillende dieren een show gezien. Van de zeeleeuwen, van dolfijnen en van orka! En ook nog eentje met allerlei huisdieren. Daarnaast hebben we alle reservoirs van de dieren bezocht, …

• Dag 8

Hollywood, Hills, Drive, of Fame

Wat een dag zeg! Vandaag moesten we helaas onze prachtige suite in de Huntley in Santa Monica verlaten en door naar onze volgende bestemming: San Diego.
    Maar daarvoor hebben we eerst nog een tripje gemaakt naar West-LA, oftewel Hollywood en Beverly Hills. Wauw.. wat was dat ongelooflijk!! We hebben Rodeo …

• Dag 7

Strikeout!

Vandaag hebben we een volle maar hele leuke dag gehad! We hebben voor ontbijt roomservice besteld in onze luxe suite. Dat was erg lekker! Daarna hebben we een paar uurtjes op het strand gelegen. Het was de enige strand dag die we konden hebben deze vakantie. Het was heel warm …

• Dag 6

Beste locatie tot nu toe!

Wauw...wat een stad! Vandaag zijn we in Santa Monica aangekomen en we zitten in een ongelooflijk mooi, groot, luxe, exclusief hotel!! Huntley Santa Monica Beach Hotel. Ze hebben onze kamer zelfs ge-upgrade naar een (penthouse) suite! Het is echt geweldig!! En we maken er volop gebruik van! Omdat we ook …

• Dag 5

Mooiste uitzicht ooit!

Vandaag was zeker weten een van de mooiste dagen die we ooit hebben gehad! We zijn vanochtend vertrokken uit Monterey richting Ventura en hadden besloten om de kustroute te nemen. Nou, wat een geweldige beslissing was dat zeg! Over de heuvels langs de kust... wat was het prachtig om te …

• Dag 4

Cruise

We zijn begonnen! The first day of our road trip!
    Vanochtend hebben we de auto opgehaald en zijn we richting het zuiden gaan rijden naar onze eerste bestemming: Monterey. Het eerste voorbeeld van een leuk klein plaatsje. En ons hotel is erg mooi.
    s' Avonds zijn we naar het centrum …

• Dag 3

Shopping spree!

Oh yeah! Vandaag zijn we gaan shoppen in SAN FRANCISCO! Het was ongelooflijk, super leuk! Allerlei wereldberoemde merkwinkels! We zijn zeker goed geslaagd en blij met onze aankopen.
    Eerder op de dag hebben we ook nog een geweldige boottocht gemaakt. We zijn om Alcatraz heen gevaren en onder de Golden …

• Dag 2

Tour de San Francisco

Wat een dag! Vandaag hebben we met een tourbus rondgereden door de stad. Voordat we dat gedaan hebben, zijn we eerst over het bekende Fisherman's Wharf gaan lopen en hebben we vanaf de pieren over het water uitgekeken. We hebben o.a. zeeleeuwen en Alcatraz gezien. Alcatraz was heel indrukwekkend om …

• Dag 1

Aankomst in Amerika

Woohoo! We zijn aangekomen op Amerikaanse bodem! San Francisco, baby! Het was lekker warm, 30 graden Celsius. Het was een lange reis, maar het is wel goed verlopen.
    Nadat we geland zijn hebben we meteen een taxi naar het hotel genomen. We zitten aan Union Square, echt top! We hebben …