• Dag 8

Back home

Met frisse tegenzin hebben we vanmorgen afscheid genomen van ons vakantiehuis. Koffers gepakt, alles paste er net in. Uitchecken ging heel snel en daarna met de auto op weg gegaan naar de luchthaven. Weer over de tolweg, is een ander systeem in vergelijking tot Europa. Om de paar mijl (soms …

• Dag 7

Zwemmen en ?

Prachtig weer vandaag, boven de 30 graden en veel zon. Vanochtend hebben we weer een bezoek aan de Mall at Millenia gebracht. Nog even wat winkels bekeken en daarna heerlijk gegeten bij Cheesecake Factory. Het was zoveel dat we de rest mee naar huis hebben genomen. En ook een stukje …

• Dag 6

Rustig dagje

Vandaag weer rustig aan gedaan. Het regende helaas toen we wakker werden. Het werd al voorspeld, het is de hele dag grijs gebleven met af en toe een buitje.

We zijn eerst naar Disney Springs geweest. Daar zijn allerlei winkeltjes en restaurantjes en niet te vergeten de grootste Disney Store …

• Dag 5

Bevrijdingsdag

Heerlijk uitgeslapen. Nu moet je je daar niet meteen veel van voorstellen, maar we hoefden niet vroeg op en naar een pretpark vandaag. Dus rustig aan gedaan en om een uurtje of tien gingen we naar het zwembad. Lekker in het zonnetje gezeten, gekletst met de barvrouw en later weer …

• Dag 4

Kennedy Space Center

Weer vroeg uit de veren. We zijn naar Kennedy Space Center geweest. Een uur en een kwartier rijden, het ligt aan de kust. We hebben direct de bustour gedaan, richting launching platforms en het grote gebouw waar de raketten in elkaar gezet worden. Onderweg hebben we krokodillen gezien en een …

• Dag 3

Islands of Adventure

Vandaag naar Islands of Adventure van Universal geweest. Eerst kaartjes online gekocht, want bij de ingang zijn ze 20 dollar duurder. En dat gaat hard met vier personen. Lekker dichtbij geparkeerd in de garage. Klein stukje lopen door de City Walk naar de entree. Net voor de ingang aan de …

• Dag 2

Shoppen

Vandaag vroeg uit de veren, door de jet lag dan, om 5 uur al wakker. Alleen Estelle sliep gewoon uit tot 8 uur en zit meteen in het goede ritme. Florian bleek al heel vroeg wakker te zijn geweest, zo vroeg dat we dan maar niet opschrijven.

We hebben boodschappen …

• Dag 1

Lange reisdag

Vanmorgen werden we wakker door de harde wind. Vroeg op en we hadden de trein van kwart over zes naar Schiphol. We hadden al ingechecked en het afgeven van de bagage was zo gebeurd. Even ontbeten bij Starbucks. Helaas kregen we toen bericht dat de vlucht een uur vertraagd was …