Dag 23

Hollywood, Beverly Hills en Santa Monica

Onze laatste dag in de VS. Vanmorgen een beetje uitgeslapen en daarna op pad.
Eerst naar de HOLLYWOOD letters.
Daarna gingen we ri Hollywood boulevard om de sterren bekijken. Er lagen er heel veel. Van hele oude sterren tot sterren van deze tijd. Die van Donald Trump konden we niet vinden helaas. We waren daar wel benieuwd naar want deze schijnt bespuugd en helemaal bekrast te zijn.....
Na de sterren reden we naar sunset boulevard en daarvandaag door Beverly hills. We keken onze ogen uit!
Als laatste nog een ritje door Rodeo drive. De duurste winkelstraat van LA.
Mensen schijnen daar spullen te kopen zonder dat ze weten wat het kost. Dat zien ze dan wel op het afschrift van de creditcard....
Ook aan sjieke auto's geen gebrek. De jongens zagen de een nog duurder dan de ander.
Ala laatste vandaag zijn we nog naar Santa Monica gereden. Het strand wat bekend is van Baywatch en van de typische lifeguard huisjes en de kermis op de pier.
Na hier wat uitgewaaid te hebben gingen we weer ri hotel.
Dat schoot helaas niet op.want we kwamen weer in de file. Dat schijnt hier zo normaal te zijn! Nog erger dan bij ons....
Na een duik in het zwembad makkten we ons klaar voor ons laatste etentje in de VS....
Zelfde tentje als gisteren en weer heerlijk gegeten!
Nu net alle koffers en tassen reisklaar gemaakt en zometeen nog even de ogen dicht doen, want vannacht gaan we om 5 uur richting vliegveld.
Het zal een lange reis worden, met overstap in Chicago.
Maar we hebben zoveel om aan terug te denken, dat ik verwacht dat de tijd om zal vliegen!
Nou, dit was dan mijn laatste blog voor deze vakantie.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en een indruk hebben gekregen van onze onvergetelijke 'anniversery' zomervaka tie.
En voor wie nog niet genoeg heeft: woensdag zijn we weer thuis en kunnen jullie zo'n 6000 foto's komen bekijken!!! Haha