Dag 1

Naar New York

Vannacht ging om 4 uur de wekker, maar eigenlijk waren we al wakker! Best spannend namelijk, zo'n verre reis maken! Op Schiphol verliep alles vlotjes en na een vlucht van ruim 8 uur, landden we om 11.30 uur plaatselijke tijd, op vliegveld Newark in New York. Met de trein tot Penstation, en daar kom je dan midden in de drukte boven de grond. Taxi's vliegen ons om de oren en overal reclame en beweging en drukte.....zo bijzonder! Ons hotel is bij dat station dus dat was heerlijk. Omdat we nog niet konden inchecken gingen we maar eerst even lunchen en daarna op pad. Times square, Broadway, Grand central station en t Empire state building. Dan zie je pas echt waar je bent! Wat een gebouwen! Echt prachtig!! Nu, 20.00 uur, zijn we 22 uur op de been en liggen we voor pampus op de kamer. We moeten eigenlijk nog eten, maar zin om weer weg te gaan hebben we niet.....misschien maar overslaan...we zien wel!
Oh ja, het weer was vandaag prachtig! Warm en zonnig, dus wat willen ww nog meer!!