Dag 5

Van Oost naar West

Dag 4: hebben we uitgeslapen. Dit zijn onze laatste uurtjes in New York. Die hebben we benut door te gaan fietsen in Central Park. Was gaaf en zwaar (voor mij). Zitten n paar hoge heuvels in, de afdalingen gingen beter. Daarna nog even gelunched bij een echte Amerikaanse Diner en toe op naar het vliegveld om naar SAN Francisco te vliegen. Het was n turbulente vlucht en zonder teeveetje duurt 6 uur dan wel lang.
Dag 5: we hebben n heel leuk hotel in SF waar we 2 nachten verblijven. Vanmorgen zijn we begonnen met n bezoek aan Alcatraz. De tocht ernaar toe is al leuk met de skyline van SF achter je. Met n nederlands sprekende audiotour zijn we langs de celblokken gelopen. Heel indrukwekkend. Daarna zijn we de zeehonden bij Fisherman's Wharf gaan bewonderen. Wat kunnen die n kabaal maken. Toen de hop on hop off bus in, o.a. over de Golden Gate brug. Wat n ding zeg. Door de wind konden we bijna geen ademhalen. Een leuke stadstoer gehad en nu weer de koffers klaarmaken voor onze road trip. Morgen de wagen oppikken en dan begint het.....