Dag 7

Camper ophalen

Vanochtend alweer om half 7 wakker. We hadden ontzettende trek in een kopje koffie, dus roomservice gebeld voor een kannetje koffie, hahaha
Om 8 uur naar de sportschool in het Bellagio.
Nog nooit een hotel fitness gezien die zo uitgebreid is, terwijl we op de cross trainer stonden kwam er een mevrouw langs met een schaal vol verkoelende handdoekjes :))
Na het trainen naar het zwembad.
omdat we pas om half 2 de camper op konden halen hebben we nog 2 uurtjes bijgeboekt en hoeven we pas om 13:00 uur uit te checken.
Nog lekker geluncht in het Bellagio en om 13:00 stond de taxi voor de deur.
Om half 2 waren we in henderson waar we de camper op konden halen.
michel kreeg uitleg hoe alles werkt en toen dat klaar was op naar de Walmart.
Je hebt natuurlijk niks in zo'n camper dus alles moet gekocht worden. Natuurlijk iets te eten en te drinken, maar ook afwasmiddel, vaatdoekjes, camping stoeltjes en we hebben ook 2 fietsen gekocht zodat we wat mobieler zijn.
Toen op zoek naar de camping. Vanacht overnachten we nog op een mooie camping net buiten Las Vegas en morgen gaan we op weg naar de Grand Canyon.
We zijn meteen al verdwaald op weg naar de camping maar gelukkig heb ik een hele lieve man die dan rustig blijft. (niet cynisch bedoeld, maar echt waar)
Uiteindelijk reden we al bijna de bergen in dus ik ging maar even bellen naar de camping.
onze tom tom herkende wel de weg waar we moesten zijn, maar niet het huisnummer.
we moesten keren en kwamen een half uur later toch op de camping aan.
Michel ging alles aansluiten en ik kon eindelijk de koffers uitpakken (dacht ik).
Niet echt veel ruimte in zo'n camper dus de helft zit nog in de koffers:((
Je ziet hier trouwens ook de gekste types lopen op zo'n camping ....
Onze buren hebben het heel gezellig gemaakt met een palmboom en lichtjes (zie foto)
Maar we zijn helemaal gesetteld en klaar voor de reis naar de Grand Canyon
Waarschijnlijk hebben we in de canyons niet zo vaak wifi dus dan zal er niet elke dag een verslag komen denk ik.
Morgen hebben we een reis van 270 mijl voor de boeg dus ik denk dat we rond een uur of 11 hier weg rijden.