Dag 6

Hptel Bellagio Las Vegas

Om half vijf werden we gewekt, snel de koffers pakken ( geen kracht meer voor gisteren) want om 5 uur staat de taxi voor de deur.
We waren om 05:45 uur al op de luchthaven. Veel te vroeg naar mijn idee maar de receptioniste van het hotel zei dat we geen risico konden nemen met de reistijd naar de luchthaven. Er kon wel eens een ongeluk gebeuren of een weg opbreking. Gelukkig hadden we geen vertraging en om 08:15 uur gingen we de lucht in.
We hadden allebei 3 stoelen bij de nooduitgang zodat we nog even konden slapen ook. Is toch ruim 5 uur vliegen vanaf NY.
Toen we in Las Vegas de gate uitliepen stond het al vol met speelautomaten, de hele luchthaven staat vol met speelautomaten, en er wordt gewoon op gespeeld ook. Ongelooflijk !
We kwamen aan bij de bagageband en onze koffers lagen er al ! dus we waren al voor 12 uur in het hotel.
Wat een hotel !! niet normaal zo groot en zo luxe.
Onze kamer op de 21e verdieping met uitzicht op de fontein is groter dan onze huiskamer ( niet zo moeilijk) . We hebben een ware eifeltoren voor onze neus.
Snel de badkleding aan en eerst wat eten bij de poolbar.
Daarna gingen we aan het zwembad liggen. Heerlijk effe relaxen…
Om half 5 waren we uitgevloerd en zijn we naar de kamer gegaan. We hebben geslapen tot 9 uur en het was al donker toen we wakker werden.
Pfff wat een schitterend uitzicht hadden we toen ! Echt je weet niet waar je allemaal moet kijken. En de fontein die om het half uur een lichtshow geeft, echt geweldig ! We zijn gaan wandelen over de strip. Echt niet normaal wat een pracht en praal. Ik denk dat er wel 10 Chanel en Louis Vuiton winkels in Las Vegas zijn, maar ook veel zwervers die gewoon langs de kant van de weg liggen te slapen. Vreselijk, ook jonge mensen.
Om 01:00 uur zijn we gaan slapen.
Morgen om 13:30 uur de camper ophalen.