• Dag 26

Reisdag 26 (19-06-2015)

We gaan vandaag weer naar huis..! Boehoe! Echt verschrikkelijk dat ons Amerika avontuur voorbij is. ’s Ochtends hebben we eerst nog ontbeten in het restaurant van het hotel. Daarna werden we om 11.00 uur met de shuttlebus opgehaald en naar de luchthaven van San Francisco gebracht. De shuttlebus bracht ...

• Dag 25

Reisdag 25 (18-06-2015)

Over vandaag valt er niet zo heel veel te vertellen. Vandaag moeten we de camper inleveren bij Cruise America. We hebben alle tijd, door onze early bird hoeven wij de camper pas om 15.00 uur in te leveren. De wekker hadden wij wel gezet, we moesten namelijk om 11 ...

• Dag 24

Reisdag 24 (17-06-2015)

Voor ons gevoel is vandaag de allerlaatste vakantiedag aangebroken...verschrikkelijk! We hebben vandaag nog een volle dag in San Francisco te besteden, morgen moeten we de camper bij Cruise America inleveren. Om 09.00 uur is Marleen naar de receptie gelopen om kaartjes voor de shuttlebus te kopen. De shuttlebus ...

• Dag 23

Reisdag 23 (16-06-2015)

Vandaag is het alweer de laatste dag dat we mogen genieten van een nationaal park. We hebben de wekker vroeg gezet, we willen naar de andere kant van Yosemite N.P. rijden (ongeveer een uur rijden), de Mariposa Grove. De Mariposa Grove is een bos van zeldzame reuzesequoia’s, dit ...

• Dag 22

Reisdag 22 (15-06-2015)

Hoe zat dat ook alweer, zo’n spreekwoord met een ezel? Gisteren hadden we een camping met een full hook-up. Maar we waren natuurlijk vergeten om de tank van het zwarte –en grijze afvalwater te legen. Het gevolg: de tank van het grijze afvalwater was vol en kwam gedeeltelijk via ...

• Dag 21

Reisdag 21 (14-06-2015)

Vandaag hebben wij veel te laat de camping verlaten. Het was namelijk al 10.30 uur geweest! We waren wederom te gezellig met onze Amerikaanse buren aan het praten. Het plan is om vandaag het spookstadje Bodie te bezoeken. Daarna willen we over de Tioga Pass naar Yosemite N.P ...

• Dag 20

Reisdag 20 (13-06-2015)

Vandaag was het tijd om Las Vegas te verlaten. Ons plan is om zover mogelijk richting Yosemite N.P. te rijden. Het rijden tot de oost ingang van het park (aan de voet van de Tioga pas) zou ongeveer 6 uur in beslag nemen. We zien wel waar we komen ...

• Dag 19

Reisdag 19 (12-06-2015)

We zitten vandaag al weer op dag 19 van onze vakantie. Nog een weekje, en dan is ons Amerika avontuur al voorbij. Wat een vervelend vooruitzicht! Dus voor nu maar extra genieten van onze resterende vakantiedagen. Vandaag moeten we onze Chevrolet terugbrengen en gaan we met de helikopter over de ...

• Dag 18

Reisdag 18 (11-06-2015)

Wederom een dag in Las Vegas! We zijn de dag begonnen met een zwarte was! In ruim 2 weken tijd begint toch wel je voorraad kleding te slinken. Las Vegas is ideaal om de was te doen, het wasgoed is namelijk binnen no-time droog! Toen we hiermee klaar waren zijn ...

• Dag 17

Reisdag 17 (10-06-2015)

En vandaag worden we wakker met…regen, regen en nog eens regen. Afgelopen nacht ook alleen maar regen. Het lijkt maar niet op te houden. We worden hier niet vrolijk van! We kunnen nu niets bekijken, zo ontzettend jammer dit! Grand Canyon National Park lijkt ons zo’n mooi park ...

• Dag 16

Reisdag 16 (09-06-2015)

Vandaag moesten we vroeg op, om 09.30 uur stond een bezoek aan de Antilope Canyon gepland. Volgens de voucher moesten wij een halfuur van te voren aanwezig zijn op het kantoor van Antilope Canyon Tours. Wat heerlijk zo’n TomTom, tot nu toe heeft hij ons altijd naar de ...

• Dag 15

Reisdag 15 (08-06-2015)

Vandaag zijn we om 10.30 uur vetrokken, volgende reisdoel: Page! Page ligt in een andere tijdzone, hierdoor “winnen” we een uurtje. Om bij de camping te kunnen komen, moesten we een Nationaal Park inrijden (Glen Canyon National park). In dit park hadden we prachtig uitzicht over Lake Powell. Lake ...

• Dag 14

Reisdag 14 (07-06-2015)

Vandaag hadden we pas laat iets op de planning staan. We gingen pas om 15.00 uur met een jeep door Monument Valley rijden. Wat heerlijk dat we al op de camping stonden! We konden lekker uitslapen, rustig ontbijten en lekker in het zonnetje zitten met een tijdschriftje erbij (we ...

• Dag 13

Reisdag 13 (06-06-2015)

En vandaag werden we wakker met…bewolking! Zucht, we hadden gehoopt dat gister de enige slechte dag zou zijn. Bovendien hadden we in Moab zeker geen slecht weer verwacht. Normaal gesproken is het hier namelijk bloedheet. We hadden dus gewoon dikke pech. Het heeft vannacht erg hard geregend, er staan ...

• Dag 12

Reisdag 12 (05-06-2015)

Vandaag wilden we op tijd vertrekken. Nadat wij onze muffins bij het winkeltje hadden opgehaald konden wij weg. Het was inmiddels iets na 08.00 uur. Onderweg stopten we nog bij een Subway, we hadden geen brood meer en een supermarkt waren we nog niet tegen gekomen. Dus eerst maar ...

• Dag 11

Reisdag 11 (04-06-2015)

Vandaag hebben we het eerst een beetje rustig aan gedaan. Het was gister een vermoeide dag! Marleen heeft zelfs allemaal rode vlekken op haar benen gekregen. Waarschijnlijk is de tocht van gister te lang geweest, ook mensen die de Nijmeegse vierdaagse lopen hebben hier soms last van. Het schijnt wel ...

• Dag 10

Reisdag 10 (03-06-2015)

Vandaag verlieten we Zion National Park. Wel weer jammer hoor, we hadden best nog wel een extra dag in Zion National Park willen doorbrengen. Er is genoeg te zien, en zo’n campingplek (Watchman Campground) midden in de natuur heeft echt wel wat. Even voor jullie beeldvorming, het is niet ...

• Dag 9

Reisdag 9 (02-06-2015)

En we zitten alweer op dag 9! Vandaag was onze 2e dag in Zion National Park. Marleen was weer om 07.00 uur wakker en ging verder met het reisverslag van de dag ervoor. Jammer dat we telkens geen internet hebben, iedereen thuis moet dan maar wat langer wachten voordat ...

• Dag 8

Reisdag 8 (01-06-2015)

Nu we dit verslag schrijven, zitten we in Zion National Park. Helaas was het er gisteren weer niet van gekomen om een reisverslag te typen. Dus dan maar in de vroege ochtend.
    Voordat we gister Las Vegas verlieten, brachten we nog een bezoek aan de Gold en Zilver Pawn Shop ...

• Dag 7

Reisdag 7 (31-05-2015)

Gisteren was het er niet van gekomen om een reisverslag te typen. Dus dan maar vandaag! Het is natuurlijk wel vakantie hé? Wat vandaag niet komt, komt morgen wel.
    Op dit moment zijn we onderweg naar Zion National Park. Vanochtend hebben wij nog iets heel leuks meegemaakt in Las Vegas ...

• Dag 6

Reisdag 6 (30-05-2015)

Hierbij ons reisverslag vanuit het zeer warme Las Vegas! Vanavond om 20.00 uur zijn wij op de camping aangekomen. Helaas geen puf meer om de Strip nog op te gaan. Het was een lange dag geweest en hebben een flink stuk moeten rijden om in Las Vegas te komen ...

• Dag 5

Reisdag 5 (29-05-2015)

Dag 5! We gaan naar Santa Monica en Hollywood!
    Wederom ging de wekker om 06.30 uur. We moesten namelijk nog ongeveer 2 uur rijden (volgens de TomTom maar met de camper gaat alles natuurlijk wat langzamer) om bij de pier van Santa Monica te komen. Om 08.00 uur ...

• Dag 4

Reisdag 4 (28-05-2015)

Vandaag ging (net zoals een normale werkdag) de wekker om 06.30 uur. Tijd om er uit te gaan! Er staat ons een lange reisdag voor de boeg. Na ons ontbijtje met (JAWEL) geroosterd brood hebben we afscheid genomen van de eigenaresse. Ze vroeg ons nog wat onze plannen waren ...

• Dag 3

Reisdag 3 (27-05-2015)

Vandaag werden wij om 08.00 uur opgehaald door de shuttlebus van Cruise America. Het was wel een stukje rijden, de camperverhuurder zit namelijk in Newark. Dit was gelijk onze 1e kennismaking met de Amerikaanse snelweg, dit viel ons gelukkig mee. Een klein uurtje later waren wij bij de Camperverhuurder ...

• Dag 2

Reisdag 2 (26-05-2015)

Vandaag was onze 2e dag in San Francisco. We hadden de wekker om 06.30 uur gezet. Achteraf gezien helemaal niet nodig, Marleen was namelijk al uren wakker (jetlag ?).
    Maar goed, na het ochtendritueel zijn we naar de Subway gelopen en hebben we een broodje en wat te drinken gehaald ...

• Dag 1

Reisdag 1 (25-05-2015)

Vandaag was het dan eindelijk zover! On our way to San Francisco!
    Gisteren zijn we al naar Van der Valk gegaan zodat we niet zo gehaast ’s nachts hoefden te vertrekken. We kregen een super mooie kamer toegewezen met bad. Daar hadden we dus nog mooi dankbaar gebruik van gemaakt ...

• Dag 0

Het aftellen...!

We zijn aan het aftellen...25 mei gaan wij eindelijk naar Amerika toe!

Via deze website zullen wij een reisverslag bijhouden.