Dag 25

Reisdag 25 (18-06-2015)

Over vandaag valt er niet zo heel veel te vertellen. Vandaag moeten we de camper inleveren bij Cruise America. We hebben alle tijd, door onze early bird hoeven wij de camper pas om 15.00 uur in te leveren. De wekker hadden wij wel gezet, we moesten namelijk om 11.00 uur de camping verlaten. Rond 09.00 uur begonnen we met het inpakken van onze spullen. Uiteindelijk moesten we ons alsnog haasten, het inpakken duurde veel langer dan gedacht! Wat een spullen komen er opeens weer tevoorschijn! Ook moest de camper “schoon” ingeleverd worden. Uiteindelijk werd het al 11.30 uur, gelukkig vonden ze dat bij de receptie niet zo erg. Vervolgens reden we naar Newark, de plek waar Cruise America zit. Nadat ook de benzinetank weer vol zat, konden we de camper inleveren. We waren benieuwd of ze nog moeilijk zouden doen, onze waterslang was immers verdwenen! Ook hebben we een sluitinkje van een keukenkastje kapot gemaakt. We gingen naar binnen en meldden ons bij de balie. Vervolgens ging iemand van Cruise America met ons mee naar de camper. We verwachten een uitgebreide inspectie, maar niets van dat! We hadden aangegeven dat wij het sluitinkje van het keukenkastje kapot hadden gemaakt. Vandaar dat het kastje dicht geplakt was met tape. Ook hadden we verteld van de waterslang. Tot onze verbazing vond hij het helemaal niet erg, hij ging ons daarvoor ook niet belasten! Ook waren er nog een paar kleine mankementjes aan de camper zelf, die hij heeft wel opgenomen. Voor de rest keek hij alleen of we de propaan hadden gevuld en of de tank van het afvalwater leeg was, dat was alles! Hij keek niet eens of de inventaris compleet was of naar eventuele krassen en deuken. Terug bij de balie was alles snel geregeld, we zouden binnen enkele dagen de volledige borg teruggestort krijgen. Leuk detail: de medewerkster vertelde dat wij in totaal 3197 miles gereden hadden (ruim 5000 km). Vervolgens belden ze een taxi die ons naar het hotel bij de luchthaven zou brengen (op hun kosten). De taxi was er al binnen 10 minuten. In de tussentijd hadden wij een gezin uit Engeland aangesproken, zij kwamen de camper nu ophalen. Wij hebben de overgebleven spullen aan hen gegeven (zoals ons tafelkleed, broodrooster, drinken, wc papier etc.). Vervolgens bracht de taxi ons naar het hotel bij de luchthaven (Best Western El Rancho), dit was een rit van ongeveer 40 minuten. We checkten ons vervolgens in en hebben daarna een tijd lang gebruik gemaakt van de WIFI op onze hotelkamer. Marleen heeft vervolgens nog twee reisverslagen bijgewerkt. Na ons bezoek aan Yosemite N.P. zijn we achter op schema geraakt. ’s Avonds hebben we gegeten bij het restaurant van het hotel. Het eten was trouwens heerlijk! De beste maaltijd van onze hele vakantie! Ook waren de porties tenminste normaal. We hebben lekker lang getafeld en hebben daarna televisie gekeken op onze hotelkamer.