• Dag 17

Heemskerk

Vanmorgen zijn we om 8.00 uur opgestaan. Johan heeft bij de Walmart een lekker ontbijt gescoord.. We kunnen tot 11.00 uur op de kamer blijven dus lekker de tijd om rustig te ontbijten en ons voor te bereiden op de terugreis.

Ondertussen ben ik begonnen aan het herpakken …

• Dag 16

Sillicon Valley

Vanmorgen hebben we weer lekker rustig aan gedaan, het is tenslotte toch ook vakantie 😎! We hebben rustig aan ontbeten. Dit ontbijt werd goed verzorgt door een Griekse oma, zij vond het leuk om te raden waar alle gasten vandaan kwamen en dan mochten wij raden waar zij vandaan kwam 🤣. Verder …

• Dag 15

Sonora

Vanmorgen hebben we lekker rustig aan gedaan, we blijven nl. 2 nachtjes slapen in dit hotel. Vanmorgen hadden we weer een lekker ontbijt 😇 met alleen maar Nederlandse 😄 gasten.

Eerst zijn we naar Columbia State Historic Park gereden. Dit is een plaatsje uit de tijd van de Gold Rush. In de …

• Dag 14

Yosemite

Vanmorgen zijn we heerlijk opgestaan in ons luxe appartementje 😄. Johan was al vroeg naar “ons” bakkertje om lekkere broodjes te halen. Heerlijk was dit omtbijt vanmorgen!!!

Nu gaat onze reis weer verder richting Sonora. We rijden eerst naar Mono Lake. Dit is een zoutmeer met grillig gevormde zoutpilaren. Het zoutgehalte …

• Dag 13

Mammoth Lakes

Het viel niet echt mee in Death Valley.... de internet verbinding was niet slecht maar echt dramatisch slecht (zeg maar gewoon dat het er niet was). Verder zegt de naam Death Valley echt meer dan genoeg over de omgeving. We hebben ons gisteravond prima vermaakt maar echt top was het …

Death Valley

Vanmorgen hebben we eerst lekker wat bijgeslapen. We hadden zo veel gelopen gisteravond 😄.

Na het uitchecken zijn we eerst naar het beroemde Las Vegas bord gereden voor de 📸 foto. Daarna hebben we een lekker bakkertje opgezocht met heerlijke verse stokbroden 😋. We hebben nog geen genoeg van Las Vegas dus hadden …

• Dag 12

Las Vegas

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan, vandaag hebben we eerst de 🚁helikoptervlucht, al om 8.25 uur. We hebben eerst een ontbijt gescoord verderop, helaas geen ontbijt in het hotel, we zijn erg verwend 😄 in de afgelopen dagen.

Nu op weg naar Grand Canyon National Park Airport. Het is toch wel …

• Dag 11

Grand Canyon

Vanmorgen konden we een beetje rustig aan doen want we hadden pas om 11.00 uur een Jeep tour. Dus rustig aan ontbeten en daarna uitgecheckt en naar het dorpje gereden. In het dorp heb je een prachtig uitzicht op die mooie rode rotsen van Sedona.

We vertrokken dus met …

• Dag 10

Sedona

Vanmorgen zijn we weer vroeg uit de veren gegaan. We hebben weer een lange reisdag voor de boeg. Wel eerst even ontbeten 🤗.

We zijn eerst naar de Apache Trail Historic Road gereden. Dit is een 40 mile lange route door de bergen. Het eerste deel is geasfalteerd en het tweede …

• Dag 9

Tucson de 2e dag

Vandaag 2 verslagen achter elkaar 😄. De internet verbinding wilde niet helemaal meewerken, uiteindelijk heb ik mijn verslag van gister 3x getypt 😤... wel bijzonder leuk de berichtjes die ik heb gekregen van jullie dat jullie het missen 😘. Ik vind het ook leuk de reacties die jullie weer terug schrijven, zo hebben …

• Dag 8

Tucson

Vanmorgen hebben we eerst weer lekker ontbeten in het hotel 😇, we hadden weer een mazzeltje. Vandaag hebben we een lange reis voor de boeg van 406 miles (650 km) dus het wordt een pittige dag.

We wilde nog wel wat zien van San Diego dus reden we eerst richting de …

• Dag 7

San Diego

Vandaag nog een laatste stukje van Los Angeles. Nadat we uitgecheckt waren zijn we eerst even wezen kijken waar we konden ontbijten. We hebben vandaag voor het eerst een hotel zonder ontbijt 😏. We zijn tot nu toe zo verrast met iedere dag een ontbijt, een meevaller die we niet verwacht …

• Dag 6

Los Angeles

Vanmorgen zijn we op tijd gaan ontbijten zodat we vroeg konden vertrekken want er staat aardig wat op het programma. Om 9.00 uur zaten we in de auto.

We zijn eerst naar Pismo Beach gereden. Daar hebben we een korte stop gemaakt bij een rots vol met Pelikanen. Het …

• Dag 5

Cambria

Vandaag een heerlijk relaxt dagje. We hebben vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Wederom hebben we een hotel inclusief ontbijt dus dat hebben we op ons gemakje gedaan. Daarna zijn we naar de dichtsbijzijnde Walmart gereden, ongeveer een half uurtje rijden. Je rijdt dan echt door een heel ander natuurgebied, dorre …

• Dag 4

Big Sur

Vanmorgen hebben we eerst heerlijk ontbeten in het hotel. Daarna zijn we naar het begin van de 17-Mile Drive gereden. Hier reden we toevallig langs de kust met uitzicht op zeehondjes. Echt schattig. Daarna zijn we gestart met de 17-Mile Drive, deze route is écht prachtig! Je ziet spectaculaire stranden …

• Dag 3

Monterey

Vannacht hebben we weer heerlijk geslapen. We waren weer op tijd uit de veren om te ontbijten en de auto op te halen. Best wel benieuwd welke auto er klaar zal staan voor ons. Rond 10.00 zijn Johan en ik naar Hertz gelopen, daar waren we niet de enige …

• Dag 2

San Francisco

Vanmorgen waren we inderdaad al vroeg uit de veren (je had gelijk Jantine). We hadden prima geslapen maar toch wat van slag door de reis en het tijdsverschil.

Eerst hadden we een heerlijk ontbijt in het hotel en daarna zijn we naar de cabel tram gegaan. Wat is dat een …

• Dag 1

De reisdag

Vanmorgen voor vertrek werden we per mail keurig geïnformeerd over de vertaging op Schiphol. Gelukkig was het maar een half uurtje. De rijen op Schiphol bij het inchecken en de douane vielen reuze mee 😄.
    We zijn eerst naar Minneapollis gevlogen, dat was een vlucht van ongeveer 8 uur. Met wat …