Dag 17

Heemskerk

Vanmorgen zijn we om 8.00 uur opgestaan. Johan heeft bij de Walmart een lekker ontbijt gescoord.. We kunnen tot 11.00 uur op de kamer blijven dus lekker de tijd om rustig te ontbijten en ons voor te bereiden op de terugreis.

Ondertussen ben ik begonnen aan het herpakken van de koffers. We hadden er 2 mee die niet helemaal vol zaten maar na al dat succesvolle geshop van ons vergt het toch wat creativiteit om alles weer mee naar huis te krijgen.

Alles is gelukt en nu zijn we op weg naar het vliegveld in San Francisco. Gelukkig hebben we vandaag de hele dag de tijd voor de auto dus de aankomsttijd bij Hertz maakt niet uit. Het is een enorme parkeergarage met allemaal huurauto’s die alleen van Hertz zijn. Op de overige verdiepingen zitten nog meer verhuurders. Het gaat zeer snel en behendig en binnen korte tijd hebben wij een bonnetje dat alles akkoord is.

Op het vliegveld vinden we het toch prettiger als de koffers geseald zijn. Daarvoor moeten we even heen en weer naar de internationale terminal maar dat is heel goed te doen met een treintje wat hier steeds in de rondte rijd. Dan de koffers inchecken bij Delta, daar is het rustig dus die zijn we gauw kwijt. De douane is ook zo gepiept en voor we het weten staan we bij de gate. We hoeven nog maar heel even te wachten want we vertrekken zelfs ietsje eerder.

De overstap in Minneapolis verloopt gelukkig ook soepel. We hoeven niets met de koffers te doen, die worden overgezet op de vlucht naar Amsterdam. Beide vluchten verlopen zeer voorspoedig waardoor we zelfs eerder op Schiphol aankomen 👍.

Lief dat we worden opgewacht door paps en mams 😘. Die helemaal zijn komen fietsen 💪.

Onze taxi’s zijn rondjes aan het rijden om Schiphol omdat je bij vertrek niet meer even mag wachten in de auto 😬. Super bedankt zussie, zwager, Karin en Kim voor het ophalen. Tevens krijgen we een ontvangst tas met boodschappen waar weer o.a. lekkere Nederlandse broodjes inzitten 😋. Wat een verwennerij 😘.

Nu zijn we heerlijk weer thuis! Het is wel een beetje een raar gevoel want vrijdag en zaterdag zitten qua dag een beetje doorelkaar heen voor ons. We weten niet goed welke dag het is. We hebben allemaal nauwelijks geslapen in het vliegtuig dus het wordt even door bikkelen.

Alles bij elkaar kijken wij terug op een bijzonder leuke vakantie 👍😍! Het was een avontuur die goed te doen was. We hebben bij elkaar 71 uur in de auto gezeten en 4500 km gereden. We hebben een te gek gave ervaring overgehouden aan onze roadtrip. Voor iedereen die nog van plan is zoiets te doen kan ik jullie zeker👌 aanbevelen om dit te boeken bij Jan Doets. Je krijgt veel informatie vooraf, alles is voor je geregeld en tijdens de reis houden ze je bij calamiteiten goed op de hoogte ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️!

Tot slot wil ik iedereen bedanken voor alle leuke reacties die jullie gedeeld hebben.