Dag 26

Anthony Chabot Campground en inpakken

We gaan weer op pad. Vanmorgen beetje uitgeslapen. We konden in de zon buiten eten. Om 10.15 uur rijden we weg naar de laatste camping. Anthony Chabot Campground
Onderweg in Yosemite National park staan bordjes waarop aangegeven staat hoe hoog het brandgevaar op dat moment is. Dat staat steeds op high.. hoog dus. Sommige plekken waar pas brand is geweest komt er nog rook uit de boomtoppen.
Na 2 uur rijden besloten we dat het tijd was voor koffie en rustpauze. Een heerlijke tent in een supermarkt. We hebben even heerlijk zitten zitten en onze verslagen bijgewerkt want er was WiFi
Na een bochtig en klim en daalroute kwamen we 14.30 aan op de camping. We hebben ons geïnstalleerd en we hebben daarna WiFi gezocht zodat we ons konden inchecken voor de vlucht morgen. We hebben even met andere Nederlanders staan praten die hetzelfde deden en daarna hebben we onze spullen uitgezocht en ingepakt. Om 17.00 uur waren we klaar. Morgen de laatste spullen die vandaag gebruikt moesten worden nog inpakken en vegen en op tijd op pad. We willen vroeg de camper inleveren. We vliegen om ongeveer 14.00 uur; KL606 is het vluchtnummer. Als we op het vliegveld in San Francisco zijn probeer ik nog een update te geven, maar dan moet er wel WiFi zijn. Anders tot zaterdag want dan zijn we weer in Nederland.