• Dag 19

De laatste dagen

Via een tussenstop in Bakersfield naar Yosemite National Park. De weg ernaartoe was erg bochtig en hoog, maar ons eerste uitzicht op het park was meteen prachtig. Yosemite is een heel groen, rotsachtig park met veel watervallen die nu in april nog met veel geraas naar beneden komen. Wandeling gemaakt …

• Dag 14

Las Vegas

Wat een stad!! Zoveel te zien.

Onze camping ligt aan de strip bij Circus Circus, de eerste avond zijn we (nadat de kids een korte duik in het zwembad op de camping hadden genomen) meteen naar de strip gewandeld. We kwamen bij het Venetian en zagen buiten de gondels al …

• Dag 12

Grand Canyon

Wat een prachtig gebied!!! Veel over gehoord en foto's van gezien maar in het echt nog veel mooier!

Na een relatief korte rit van 3 uurtjes vanaf onze overnachtingscamping kwamen we rond de middag aan op onze camping in de Grand Canyon. Prachtige camping middenin het bos, wel weer zonder …

• Dag 10

The middle of nowhere

Zoals vorige keer al gezegd, twee reisdagen richting de Grand Canyon door 'The middle of nowhere'. Gisteren vanuit San Diego naar onze camping Joshua Tree Park. Dat was echt middenin de woestijn tussen de rotsen. Geen bereik met de telefoon en 's avonds echt pikdonker. De kids vonden het de …

• Dag 8

Sea World

Gisteren aangekomen op onze camping in San Diego. Mooi gelegen, aan het strand, in een baai. Gisteren dus meteen even in de baai gezwommen want het is hier heerlijk weer.

Vandaag naar Sea World. We hadden (per ongeluk) een perfecte dag uitgekozen om te gaan, het was hier vandaag namelijk …

• Dag 6

Van Noord naar Zuid

De afgelopen twee dagen al flink wat miles afgelegd met de camper vanuit San Francisco naar Los Angeles. Donderdag langs de kust gereden, over Highway 1. Prachtig uitzicht over zee. Onderweg nog het strand van de zee-olifanten bezocht. Er lagen er honderden.

Overnacht in Pismo Beach, op een camping vlakbij …

• Dag 4

Walvis spotten

Vandaag is het woensdag. Gisteren de camper opgehaald, supermooi en gloednieuw. Meteen maar de eerste boodschappen gedaan en op weg. Ging allemaal prima, eind van de middag waren we bij de camping. Ook het achteruit inparkeren ging goed, volgende de beheerder is Joost een natuurtalent.

Vanmorgen gingen we al vroeg …

• Dag 2

San Francisco

Zondagochtend vertrokken wij om 6 uur vanuit huis naar Schiphol. De vlucht verliep perfect, 2 uurtjes vertraging maar verder prima. Toen wij aankwamen in San Francisco was het hier 13.30 uur, maar in Nederland al 22.30 uur. We hebben nog wel even door de stad gelopen en wat …

• Dag 1

Voorbereidingen

Het gaat echt gebeuren! Over 3 weken, op zondag 16 april 2017 vliegen we met z'n vieren van Amsterdam naar San Francisco.

Vanuit SF gaan we met een camper een rondreis door West-Amerika maken. De camper is een camper van zo'n 8 meter (23-26 ft.) lang van Road Bear zoals …