Dag 4

Overtocht naar Vancouver Island

Vanmorgen was het al vroeg opstaan, 07:00 uur ontbijten, want om 08:00 uur werden we al opgehaald door GoWest. Precies 08:00 uur stond die dan ook klaar voor het hotel om ons naar de verhuurlocatie van de camper te brengen. Eenmaal daar aangekomen werd alles uitgelegd en het contract getekend. Zo rond een uur of tien konden we gaan rijden en zijn we eerst naar de Superstore gereden om boodschappen te doen. Daarna even een vlugge hap en op naar Tsawassen voor de veerboot naar Swartz Bay. Het was een prachtige overtocht tussen door allemaal eilandjes. Het weer deed ook weer goed zijn best, alhoewel het op het dek wel fris was. Maar dat mocht de pret niet drukken. Ook dit was weer 100% genieten. Helaas hier nog geen walvissen gezien. Aangekomen in Swartz Bay was het nog een half uurtje rijden tot de RV Side. Ook hier weer prima ontvangen, alles is tot in de puntjes geregeld. Zometeen eerst een wandeling maken op het strand en daarna gaan we lekker zelf koken (lees pizza opwarmen). Morgen een spannende dag, want dan gaan we de Whale Watch Tour maken. Ik hoop dat ik jullie foto's kan laten zien van orka's. Dus hou je mail in de gaten! Iedereen alvast bedankt voor de leuke reacties, erg leuk om te lezen!