• Dag 20

Vandaag om 8 uur opgestaan en ontbeten en alle spullen ingepakt. Voor tien uur uitgechecked. Toen naar de Florida Mall gegaan. Het grootste winkelcentrum van Florida. We hebben daar diverse winkels bezocht, maar niets gekocht. Alleen in de M&M winkel hebben we wat gekocht. In deze winkel hebben ze ...

• Dag 19

Om 10 uur reden we weg, we hadden gelezen dat Celebration een leuk stadje is met veel koloniale huizen. We hebben het gevonden en de auto geparkeerd. Een straatje in en we kwamen bij een meer uit. Het was niet zo groot, dus we besloten rond het meer te lopen ...

• Dag 18

Om 9 uur reden we weer van ons huisje weg. We reden naar een huis dat op zijn kop staat. Wonderworks. Daarbinnen is een speelhal, waar we konden ervaren hoe hard een orkaankracht is. Ook kon je er als spel basketballen schieten, je kon je hand in ijskoud water doen ...

• Dag 17

Lekker uitgeslapen vandaag, we hadden niets op de planning staan. Het is al vroeg warm, dus in de schaduw zitten. Ontbeten en om half 12 gingen we via de Interstate 4 naar Winter Park. Daar zagen we een bord van een station, dus daar heen. We hebben maar 10 minuten ...

• Dag 16

Weer vroeg opgestaan, ontbeten en 8.15 uur reden we naar Kennedy Space Center. Daar stapten we op de bus en 10 minuten later waren we bij een gebouw waar we een tentoonstelling bekeken van de apollovluchten. Toen een rondtour over een groot deel van het beveiligde terrein. Daarna naar ...

• Dag 15

Vandaag weer vroeg opgestaan, ontbijten en om kwart voor acht reden we weg. We hadden met de computer een airboottocht besproken en dat was 50 minuten rijden. We waren mooi op tijd en omdat we de enige waren vaarden we al om 8.45 uur weg. We hebben grote en ...

• Dag 14

Vanmorgen om 9 uur opgestaan, ontbeten en verder het verslag gemaakt en doorgestuurd. Daarna hebben we de International Drive helemaal uitgereden. We herkenden niets meer van 18 jaar terug, het is helemaal volgebouwd met hotels en winkels. Jammer. Helemaal aan het eind was een outletshop en daar wat gegeten en ...

• Dag 13

Op tijd opgestaan, ontbeten en naar Epcot gereden. Het was maar 10 minuten rijden. Om 9.15 uur waren we binnen. Heel groot. Gelijk een attractie gedaan met een testbaan. We zaten in een open karretje en gingen 100 km per uur. Er zijn diverse landen die hun eigen attractie ...

• Dag 12

Vandaag een rijdag van Crystal River naar ons nieuwe onderkomen (de laatste alweer) in Kissimmee.
    Hier aangekomen bleken we bij de verkeerde te zijn. Ons nieuwe huis lag in een ander resort van de zelfde organisatie. Dit resort is nog vrij nieuw en gedeeltelijk in aanbouw. Ons huis ligt helemaal ...

• Dag 11

Vandaag ontbeten in het hotel i.v.m. moederdag. Een amerikaans ontbijt, lekker en genoeg gegeten.
    Toen naar Homosassa, daar een natuurpark bezocht. Eerst 20 minuten varen voordat je in het park kwam, veel dieren gezien. Het voeren van een nijlpaard gezien, alleen deze had geen honger. Ook bij de ...

• Dag 10

Vandaag om 6 uur de wekker, ontbijten en naar de haven. Wetsuite aan en op de boot. Om kwart over 7 vaarden we weg om manatees te zien. Onderweg zagen we er een paar, maar die zwommen te snel. Naar een andere plek en daar waren manatees . Allemaal het water ...

• Dag 9

Vandaag op tijd vertrokken van St. Pete Beach en gereden naar Crystal River, we waren te vroeg want onze kamer was nog niet klaar. Even naar de winkels en ontbijt gehaald voor morgen. Om 3 uur konden we naar onze kamer en is Vera naar het zwembad gegaan, daar was ...

• Dag 8

Vandaag een dag in Saint Pete Beach doorgebracht. Eerst naar de ene kant, de auto geparkeerd. Je komt de garage uit en kan zo het strand en in de zee lopen, heel vreemd. We hebben lekker langs het water gelopen. Je ziet de dolfijnen dichtbij in de zee zwemmen. Daar ...

• Dag 7

Om half 11 vertrokken uit Captiva, vandaag slecht weer. Onderweg zware regen gehad. Koffiestop bij de Mac Donald. Daar lag een hele diepe plas met water. Bij het hotel aangekomen een rondje gelopen naar het strand en een eettentje gezocht, het was flink afgekoeld. We waren net terug en toen ...

• Dag 6

Vandaag met de trolleybus naar de andere kant van het park gegaan. Daar een poosje bij het zwembad gezeten. Het zwembad is naast de golf van Mexico en we zagen dolfijnen zwemmen. Toen het te heet werd zijn we naar ons appartement gegaan. Vanmiddag de was gedaan. Vanavond nog een ...

• Dag 5

Vandaag was het een stranddag. Vanmorgen eerst naar het strand geweest voor ons appartement. We hebben hier veel luxe. Je loopt het strand op en je wordt naar een strandstoel gebracht, je krijgt een badlaken en er wordt een parasol klaargezet. Heerlijk even in de schaduw gezeten. Ook een beetje ...

• Dag 4

Vandaag een lange autoroute gehad. Eerst richting Miami, daar kwamen we veel politiemotoren met zwaailicht tegen, gelukkig aan de andere kant. Er stonden ook politieagenten langs de weg. We vonden het raar, teveel politie. Later kwamen we er achter dat er een motorralley was van Miami naar Key West. De ...

• Dag 3

Vandaag een rit van 100 km gemaakt naar Key West. Het is een weg met verschillende bruggen en aan beide kanten heb je water.
    In Key West hebben we langs de haven gelopen en er stonden allerlei kraampjes in de straten.
    Een echte Amerikaanse braderie. In de haven lagen heel ...

• Dag 2

Vanmorgen waren we alle drie om 6 uur wakker. We zijn gaan douchen en we liepen al om half 8 op het strand van Miami Beach. Het was lekker rustig. Toen een restaurantje opgezocht voor het ontbijt. Daarna nog even een rondje in Miami gelopen. De spullen weer ingepakt en ...