Dag 12

Bezoek aan Arches National Park in Moab

De mannen hebben vandaag uitgeslapen tot half tien. Dit kwam omdat het vannacht warm was, dus de ene wil de airco aan en de ander uit. We sliepen daardoor pas om 1.00 uur. Wel tot laat gehartenjaagd. Smiley. We staan op deze camping drie nachten, en van hieruit gingen we dus vandaag naar Arches (betekent bogen) National Park en morgen naar Canyonlands National Park. Rond elf uur zijn we gaan rijden. Mooi park, goed te doen met de camper en er zijn genoeg stops waar je de camper kunt parkeren om van daaruit een korte wandeling (belangrijk voor de jongens met dit weer) te maken naar de verschillende rotsen. Prachtig!! We begonnen vandaag met bewolkt, ideaal wandelweer, zelfs een heel klein beetje regen, maar daarna werd het weer warm. Onderweg zijn we gestopt voor koffie, brood en noedels en om 16.00 uur waren we weer terug op het park. Heerlijk gezwommen, gezond, rijst met een prutje gegeten en wederom gekaart. Het klinkt bijna ideaal, behalve dat er hier in Utah geen fles wijn te koop is. LOL. Gekeken voor iets sterkers. Nope. Alleen bier hahaha. Kortom het was weer een geslaagde dag. Vandaag zijn we ook bij het meest verre punt gekomen van onze reis, we zullen vanaf maandag weer stapsgewijs afzakken naar SF (nog wel 2000 km voor de boeg dus...)