Dag 23

Van Yosemite Lake naar (Castro Valley) San Francisco

De laatste echte vakantiedag is aangebroken!!! Morgen staat in teken van de terugreis. Gisteravond nog met z'n alle een potje hartejagen gespeeld en opa Theo we moesten zeggen dat Dion inmiddels 4x achter elkaar heeft gewonnen met 2 keer een "pit". Hij zegt dat hij net zo goed als u gaat worden. Vanmorgen lekker rustig aan gedaan en we vertrokken rond 11:15 uur. Het was een rustig ritje en het vreemde is dat je weer in een compleet bewoonde omgeving bent. Buiten Las Vegas en LA hebben we dit al een tijd niet meer gezien. Onderweg mooie boomgaarden gezien en rond 14:00 uur kwamen we weer in het altijd drukke San Francisco. We zijn op zoek gegaan naar de Wifi om in te checken bij de KLM (hebben we nu gelijk gedaan) en dus ook gelijk het verslag van deze dag gemaakt. Vanavond staan we op een camping met "niets", dus gezellig met z'n vijven de boel inpakken en genieten vd BBQ. Morgen rond 9:00 uur de camper inleveren en dan met de taxi naar het vliegveld, we vliegen morgen (11/8) om 23:00 Nederlandse tijd (dan is het hier 14:00 uur). Ps. We hebben de foto's van de slang die gisteren tijdens de wandeltocht ons pad kruisten ook er even bij gedaan.... Vandaag 220 km gereden.