Dag 7

Dead Horse Point and Moab

De wekker gaat om 7 uur. Vandaag lopen we de West en East rim trail. Een 4,5 mijl lange wandeling langs de rand van de Canyon hier in Dead Horse. En wederom is het uitzicht ongelooflijk mooi. We zijn hier nu pas 6 dagen, maar we blijven ons verbazen hoe mooi en divers de natuur hier is. Als we maar niet verzadigd raken...
Halverwege onze wandeling komen we op het punt uit van de canyon waar je een goed zicht hebt op de kronkel die de Colorado river maakt. Voordeel van in het park slapen is dat je het park weer bijna voor je zelf hebt. Het is lekker rustig deze ochtend. We zijn rond 11:15 weer bij de camper. Dan snel een broodje eten en richting de plek waar we onze ATV tour begint. Na de nodige instructes stappen we in onze buggie en kan het off the road avontuur beginnen. In low en high gear crossen we over de overharde wegen in dit prachtige gebied. Onderweg is er genoeg ruimte om te stoppen en geeft gids Taylor ons de nodige uitleg over dit gebied. Voordat we richting het eindpunt gaan komen we ook nog langs pootafdrukken van Dino's. Na dit stoffige avontuur gaan we richting de camping in Moab. Eindelijk weer even full hookup, wifi en een zwembad. Lekker met deze temperaturen.