Dag 8

Reisdag 8; San Clemente - Las Vegas

Wat een dag!!! Laat ik bij het begin beginnen, dat is vast een goed begin! 6 uur, daar ging de wekker! Waarom ook niet, het is tenslotte vakantie ;) Juan en ik gingen Rick naar school brengen, Sanne bleef lekker nog even uitslapen. Rick zijn eerste vak is elke dag surfen en dus brachten wij hem naar het strand. Zit daar zo’n leraar op een bankje met zijn notitieblok te noteren of iedereen er is en dat is het. De jongens gaan zelf de zee in en de leraar blijft op het droge. Gelijk heeft hij, kwart voor 7 en dan in het water liggen! Maar…. Wat is het toch gaaf! Wat een hoge golven, echt niet normaal meer! Eerst vanaf het strand foto’s gemaakt, daarna vanaf de pier. Rick dreef jammergenoeg wel ver af dus het lukte niet erg om scherpe plaatjes te scoren. Na een half uur kwam iedereen uit het water en kleedde iedereen zich om met een handdoekie om zich heen. Lekker makkelijk. Vervolgens in de auto naar school. Rick reed verder met Wyatt. Wij gingen weer naar het beachhouse. Daar hebben wij de spullen ingepakt en vervolgens was Sanne wakker geworden en kwamen Steffanie en Robert. Met hen gingen we naar een restaurantje voor het ontbijt. Ik zeg restaurantje, maar het was meer een veredelde snackbar, maar het eten was heerlijk! Het was gezellig. Na het eten zijn wij met zijn drieën naar het strand gegaan en hebben nog heerlijk naar de surfers gekeken. Echt op ieder strandje liggen surfers in de zee. Vervolgens naar de Eastons. Daar gingen we een rondje in de Porsche. Iedere jongensdroom is volgens mij om te rijden in een knalgele Porsche en die ging voor Juan dus in vervulling. Zelf was ik doodsbang dat we tegen een paaltje zouden rijden of zoiets, dus het was een klein rondje. Daarna heerlijk buiten gezeten, het was warm, zo’n 27 graden. Rick kwam uit school en hij heeft zijn spullen gepakt. Vervolgens vertrokken wij. We haalden even een hamburger bij The Habbit, erg lekker! Daarna gingen we naar Kenedi toe. Tjeminee, wat een huis!!!! Echt niet normaal meer, supergroot en heel mooi. Zwembad in de tuin. Kenedi heeft Rick leren piano spelen, was erg leuk om te horen. Daarna zijn we gaan rijden richting Las Vegas. Wat een rit! Natuurlijk stonden we weer vast of reden we heel zachtjes. De temperatuur liep op tot uiteindelijk 42 graden. En dat was om 19.00 uur ’s avonds! Na een lange rit waren we uiteindelijk om 20.30 uur bij ons hotel. En wat voor hotel! Echt superdeluxe weer eens, het Platinum hotel. Een grote kamer met een grote badkamer met 2-persoonsbubbelbad, keuken, slaapkamer en balkon. Enige nadeel is dat de kids op de bedbank moeten slapen, maar dat is dan ook het enige. We zitten heel dicht bij de Strip en gingen daar dan ook direct naartoe. We leuk om daar rond te lopen zeg! We zijn naar het hotel geweest waar Venetië is nagebouwd en langs de fonteinen. Jammer was wel dat deze net stopten toen wij aankwamen en begonnen toen we net weg waren. Geeft niets, het is vlakbij ons hotel dus gaan we morgen nog een keer heen. Morgen wordt het weer bloedjeheet. Gelukkig hebben we een zwembad in ons hotel dus daar gaan we morgen maar eens gebruik van maken. Verder is het leven hier in Vegas toch pas in de avond dus overdag zullen wij rustig aan gaan doen. Nu is het kwart voor 1. Sanne is aan het skypen met haar klas, Rick ligt op bed op zijn mobiel te pielen en Juan ook. Het is alweer dag 8! We zijn al over de helft van onze vakantie! Wat vliegt de tijd!!! We hebben het zo naar onze zin! Maar we missen nog steeds onze Happy.... Ik ga weer stoppen. Morgen een lekkere dag Las Vegas, the city that never sleeps…. Doeiiiii!